Cadeau gezocht voor 25 jarig huwelijk van ouders, HELP!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pradadaan

Cadeau gezocht voor 25 jarig huwelijk van ouders, HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 21:05

Dit is echt veel moeilijker als ik dacht! :')

Over een paar maanden zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd, ik wil ze graag een mooi cadeau geven samen met mijn broertje.
Alleen is dit nog veel moeilijker als dat ik dacht. Vandaar dat ik het creative brein van bokt om hulp vraag voor tips en ideeën!

Ik heb een aantal opties wat het cadeau mag inhouden (meer ideeën mag je inbrengen hoor maar dit is waar ik zelf aan dacht)
-weekendje weg met z'n 4tjes
-weekendje weg voor hun samen
-uit eten (al vind ik dit vrij standaard maar het is een optie)
-dagje weg met z'n 4tjes
-ze samen een dagje weg sturen en dat mijn broertje en ik een lekker diner voorbereiden thuis.
En verder sta ik open voor andere ideeën.
Qua budget mag het wel wat kosten, maar ik heb ook rekening te houden met mijn 15 jarige broertje zonder inkomen. Het mag dus niet te gek :=

Ik sta ook wel open voor creative en originele ideeën. Het hoeft niet per se 'standaard'.
Het mag ook een combinatie zijn van meerdere dingen. Bijvoorbeeld eerst wat leuks doen met het gezin en daarna een borrel met goede vrienden en familie ofzo (dat vind ik ook nog een leuke maar ik wil graag alle opties bekijken :) )

Ik ben benieuwd of iemand iets weet! :)

OneAndOnlyx

Re: Cadeau gezocht voor 25 jarig huwelijk van ouders, HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:11

Wij hebben voor hun verjaardag samen een tijdje terug een 'fotoshoot'(met eigen camera) gemaakt van ons en daarvan een soort collage-achtig iets gemaakt. Leuk om bijv in de kamer te hangen!! Voor hun 25 huwelijksfeest zijn we op reis geweest samen naar Amerika(dit is natuurlijk geen idee haha) en we hebben een aantal foto's van deze reis gekozen om zo'n zelfde collage te laten maken. Ze waren erg blij :D

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 21:15

Dat is ook een leuk idee ja, een canvas van ons.
We hebben er 1 hangen maar door een nieuwe grote bank lijkt deze nu heel klein op de muur. Dat zou dus een optie voor een cadeau kunnen zijn :)

QuintyKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:15

Bij het 25 jarig huwelijk van mijn ouders hebben mijn broertje en ik onze ouders een weekendje weg gegeven. Een goede tip is om hotelaanbiedingen.nl in de gaten te houden, dit zijn vaak goede hotels voor een redelijk goedkope prijs. Zo hebben wij een weekend weg geboekt voor iets meer als €100,-.
Wat je ook zou kunnen doen is een mooie foto geven, maar dit is redelijk standaard. Wel een in verhouding denk ik meer budgetproof.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:16

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:18

Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren gaven wij ze foto's cadeau van een "fotoshoot" die we zelf hadden gedaan als dochters.

Toen ze 30 jaar getrouwd waren hebben we een echte fotoshoot geboekt en hebben we onze ouders meegesmokkeld naar een landgoed waar we dus gezinsfoto's hebben laten maken in de tuin.

Mijn ouders vonden het prachtig :j (beide keren trouwens)

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 21:20

Een shoot en daar een canvas van lijkt me inderdaad erg leuk.

Ik vind het ook wel leuk om hun een dagje weg te sturen en dan een soort 'suprise' borrel met familie en goede vrienden.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:22

Pics on wood, echt een heel gaaf cadeau om te geven!

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:40