Weet niet of dit goed staat...
Allereerst: ik weet dat het verwijderen van copyright niet is toegestaan
In februari 2013 heb ik mijn pony moeten laten inslapen, mijn eerste pony.
Hij was aan het spelen in de paddock en terwijl ik van een afstandje stond te genieten ging er opeens iets mis.
Ik zag direct dat het fout was, hij stond op 3 benen.
Door een trap van een ander paard op precies het verkeerde moment en de verkeerde plek is het bot net onder het kniegewricht gebroken.
Ik heb het dus zien gebeuren en ben er van het begin tot het einde bij geweest.
In 2009 heb ik 2x professionele foto's laten maken door dezelfde fotografe, enkele daarvan heb ik besteld.
Doordat hij is ingeslapen kregen die foto's opeens nog meer betekenis en wilde ik graag bijbestellen.
Ik heb gemaild, en gemaild... nog eens gemaild, berichten gestuurd via social media, andere mensen berichten laten sturen via social media, ook via bokt contact gezocht.
Mijn berichten werden gelezen maar er werd niet gereageerd... tot op heden heb ik nooit meer iets van de fotografe mogen vernemen. Op een gegeven moment is zelfs de site uit de lucht gehaald.
Het enigste wat ik wilde was: foto's bijbestellen...
Gelukkig heb ik de meeste foto's opgeslagen op mijn computer alleen daar zit copyright overheen.
Ik ken de regels dus heb het met rust gelaten.
Echter: nu nog steeds wil ik zó graag de foto's kunnen gebruiken voor een mooie collage!
Helaas gooit een ontzettend (ja uhm hoe zal ik het zeggen onbeschofte en egocentrische) fotografe roet in het eten.
En nu zit ik hier met prachtige foto's, en een copyright.
Ik heb het inmiddels spreekwoordelijk 'tot hier' zitten en ben gewoon in staat om het copyright te verwijderen.
Vraag: hoe doe ik dat? Zijn er bokkers met ervaring hierin?
Nogmaal: ik ken de regels, maar ik ben het zat.
Edit: typo