Hoe kan ik dit combineren?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JayBo

Hoe kan ik dit combineren?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 21:45

ik weet niet of er al een topic over is ik heb gekeken maar kon niks vinden....

ik zit dit jaar in havo/vwo 2 (het zit nu nog gemixt krijg nu op vwo niveau les en moet aan het eind van dit jaar vwo of havo kiezen, ik ga voor havo), en ik rijd ook nog paard op mijn pony en ik rij ook wel eens een wedstrijdje maar in mijn planning voor dit jaar staat om meer wedstrijden te gaan rijden (voornamenlijk springen) aangezien ik pas (vanmiddag :)) *\o/* mijn eerste winstpunten in de B dressuur heb gehaald, maar ik krijg steeds meer huiswerk en het is heel moeilijk om elke dag op m'n pony te rijden en om ook nog goede cijfers te halen voor school! nou heb ik gelukkig niet het probleem dat ik vrienden heb die ik verwaarloos omdat mijn meeste vrienden ook paardrijden en mijn vrienden van school ook sporten doen zoals volleybal voetbal turnen noem allemaal maar op! maar ik ben dus echt heel erg slecht in plannen en nog slechter in het houden aan de planning die ik gemaakt heb, weet iemand hoe ik dit moet oplossen? hoe je misschien meer tijd over kan houden of hoe je snel leert?

Groetjes
Jasmijn!!!

ik hoop dat het hier goed staat.....

Quanneh

Re: Hoe kan ik dit combineren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:47

Mobiel wegleggen, jezelf van bokt verbannen en tijdplanningen maken van wat je moet doen en hoeveel tijd je daaraan gaat besteden helpt voor mij heel erg. En bijvoorbeeld als je het moeilijk vindt om je daaraan te houden, plan tussendoor pauzes en doe aan het eind van je planning iets leuks, bijvoorbeeld naar je pony. Succes! :)