Ik had op mijn kamer een hele wand leeg en een heleboel foto's over. Dus leek het me leuk om de muur vol te plakken met foto's. Overlegd met mijn ouders, die vonden het prima. Zo bedacht zo gedaan. Dacht ik. Ik had er een soort collega van gemaakt en ze vast geplakt met dubbelzijdig tape (op het behang). Helemaal tevreden ga ik eten, toen ik terug kwam was het resultaat ronduit treurig. Alles was er afgevallen. Er hingen nog een stuk of 15 (van de ruim 200 foto's) banketstaaf tegen de muur en de rest lag verspreid over het laminaat.
Dat was dus geen succes. Maar ik wil eigenlijk nog een poging wagen, het liefst doe ik het deze keer niet voor niks. Hoewel foto's plakken best een rustgevende bezigheid is, was ik namelijk best wel gefrustreerd toen ik er achter kwam dat ik de hele middag voor niks bezig was geweest. De tape die ik gebruikt heb was al enkele jaren (zie: tien) jaar oud, dus misschien heeft het daar aan gelegen (dat kwam mijn moeder zeggen toen ze de puinzooi lachend bekeek). Maar dat wil ik dus graag zeker weten.
Zijn er bokkers die ideeën hebben of misschien zelf zoiets hebben gemaakt?

) een foto collage te plakken.