vaak als ik naar een theater/optreden wil zit ik op t tijdstip van de verkoop al klaar met de computer. Dan nog komt het regelmatig voor dat de website al voor de verkooptijd niet meer wilt openen omdat deze overbelast is. Nu grijp ik hierdoor ook vaak mis omdat tegen de tijd dat je erdoor komt het al uitverkocht is. Dan denk ik weleens zou het niet eerlijker zijn als er enkel verkoop zou zijn bij kassa's
snap dat het voor iedereen makkelijk is via internet, maar het heeft geen nut om als fan dus al 3 uur van te voren op je pc klaar te zitten. Als ze alleen aan de kassa zouden verkoper zul je zien wie er echt graag willen want die staan er dan wel een paar uur van te voren, maar dan heb je wel je kaartje. Nu heeft iedereen net zoveel kans waardoor de echte fans soms misgrijpen. Soms komt er ook opeens een extra show als iets heel snel is uitverkocht. Dan dacht ik bij t eerste wat uitverkocht was wat jammer dat het niet is gelukt! en dan ga je verder met je leven
dan kom je er opeens achter dat er een extra show bij gekomen was
klik je erop en is die uitverkocht...zijn er meer mensen die zoiets hebben ervaren
en die daardoor niet heel erg blij zijn met de internet verkoop?
), dus volgend jaar rond deze tijd zijn we weer van de partij.......