Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

KoudbloedKim schreef:Eén geluk bij een ongeluk; 'gelukkig' is het nu gebeurd en niet toen jullie al in het buitenland zaten.
Heel veel sterkte!!
Ik hoop dat je de echte reden uit hem kunt krijgen en niet steeds aan jezelf gaat zitten twijfelen.
Volgens mij heeft ze in de gaten dat ik me rot voel. KoudbloedKim schreef:Dieren kunnen dat inderdaad aanvoelen.
Ah oke, ik ging er meer vanuit dat je dan misschien op straat zou staan, zonder echte backup en je er dan alleen voor zou staan, maar als je je ook in je eentje kunt redden, snap ik dat je toch graag mee wil.
is opgehaald lekker een bietje dribken. Ik voel me inmiddels wel weer oke naar omstandigheden. Ik ga mijn avond gewoon lekker niet laten verpesten hierdoor 
Deed me echt goed! Morgenavond bij een vriendin helpen met haren verven en een wijntje drinken
En morgen overdag naar de beurs. Al is het in mijn eentje. Ik heb er zin in! De aflevering van top gear is ook bijna afgelopen en heb nog maar een half glaasje drinken. Gaat goed komen! En zondag werken dus ook lekker afleiding
Dinsdag hebben we pas eigenlijk weer kans elkaar te zien, maar geen behoefte aan gedoe die avond gezien ik de ochtend erop mijn tussentijdse toets heb voor mijn rijexamen. Woensdagavond ook werken. Dus als ik hem al weer zou willen zien op dit moment zou het donderdag zijn
Dan get hele weekend weer avonden en nachten dus zijn we zo een week verder dat ik hem niet heb gezien. I can do this
Ik wou dat ik nog ergens vat op had (ik ben best wel een controle freak
). Nu alles los laten is toch wel moeilijk voor me. Even doorbijten.
Nu lekker mijn oogjes dicht doen. 7 uur gaat de wekker weer. Morgen een nieuwe en betere dag
KoudbloedKim schreef:Eén geluk bij een ongeluk; 'gelukkig' is het nu gebeurd en niet toen jullie al in het buitenland zaten.
Heel veel sterkte!!
Ik hoop dat je de echte reden uit hem kunt krijgen en niet steeds aan jezelf gaat zitten twijfelen.
Heb tot vroeg in de morgen gefeest. Uiteindelijk zijn we op een gay party terecht gekomen, wat echt onwijs gezellig was hihi. Heb heel lang met een hele lieve jongen staan praten. Nummers uitgewisseld en ben daar nu gezellig mee aan het appen
(Geen zorgen, hij is homo. Heb niet de intentie iemand anders te zoeken).
Naar hem toe gegaan en hij vloog me meteen aan en zei: Ik wil je niet kwijt. Daarna naar de beurs geweest en echt een gezellige dag gehad. De beurs was echt niks. Ja, geldverspilling
Maar ach. We zijn lekker met open dak terug gereden naar huis. Daarna hebben we onder het genot van een kop koffie nog flink zitten praten en heel veel geknuffeld. Het was gewoon echt fijn en gezellig. We zijn uiteindelijk maar 4 uurtjes samen geweest, maar ik vond het wel even best zo. Vond het jammer om weg te gaan omdat we het zo leuk hadden, maar ik denk dat het beter is als we even rustig aan doen samen. Heb nu nog lekker een uurtje voor mezelf en dan zo werken.