Dus dit MOET ik even kwijt...
Net even wat boodschapjes gedaan, geen idee wat te eten, dus pizza. Jummie! Even wat diepvriespizzas bij de blauwe winkel weghalen hier in het dorp. Rustig Gronings dorpje, waar men nog rekening met elkaar houdt enzovoorts enzovoorts...
Het was na vier uur, dus best wel druk. Logisch, vrijdagmiddag.
Bijzonder dat er behoorlijk breed geparkeerd wordt op de royaal aangelegde parkeerplaats. Echt hoor, super ruime parkeervakken! Ik reed er langs en zag één plek... Ehm... Of géén plek?
Een zooitje auto's naast elkaar, met een ruimte er tussen voor een auto. Maar die auto's waar ik tussen zou kunnen stonden dus elk half op een parkeervak. Dus ik zou op twee halve parkeervakken uit komen...
Nah, doe ik dat maar niet, want dat gaat dan zo maar door er om acht uur vanavond kan er aan die kant dan NOG niemand op één heel parkeervak staan...
Dat vond ik trouwens al best wel asociaal, ik ging er dan ook vanuit dat er heel veel dames in de supermarkt zouden lopen. Was niet waar...
Dus ik rij het volgende laantje in, aan mijn linkerkant één plaats vrij, waar ik achteruit in zou steken. Maarja, ik ben ook een vrouw, dus ik reed te kort voorbij en kon 'm er niet achteruit in steken zonder nog een paar keer te steken. Zie ik aan mijn rechterkant gewoon TWEE parkeervakken vrij zijn! Dus ik dacht: "Daar ga ik wel staan."
Die meneer en mevrouw die hun boodschappenkar op het ene vlak hebben gezet en meneer die de boodschappenkar op 'mijn' plekje vast hield, zouden vast wel aan de kant gaan.
NOU NIET DUS HE?! Echt WAT DE FOK!! Ik was PISLINK...
En dan hebben we het over 65 plussers...
Ik mijn pissigheid even tentoongesteld, maar meneer vond het alleen maar grappig dat ik nu scheef geparkeerd stond.
Zo dat moest ik even kwijt...
Nou Bokkers, spill jullie parkeerterreinstory's! Ik ben vast niet de enige die dit regelmatig ziet!
Wij wisten niet wat we meemaakten. De andere mensen op de parkeerplaats ook niet trouwens. Komen we later terug, zit zijn vrouw naast hem in de auto en had hij niks meer te zeggen.
(hij had ook ruimte genoeg achter zijn auto) Dat is hier redelijk gebruikelijk. Deze meneer keek me nota bene recht in de ogen aan en was niet van plan om opzij te stappen...
Daar kan je nog mooi lang over napraten gok ik