Ik ben dus nu per week alle vakken erin aan het zetten, waar ik moet zijn en wat ik moet lezen op welke dag voor dat vak. Straks nog maar eens de essays die ik moet schrijven plannen en daarna een beginnetje maken met de planning voor een proefschrift. Als resultaat een overzicht met kleurtjes waarin ik precies heb staan waar ik moet zijn en wat ik moet doen.
Zijn hier nog meer van die warhoofden die ineens ook met een agenda moeten werken, want wil wel een support groepje vormen
M'n 'analoge' agenda is nu nog onderweg; hier schrijf ik in wat ik voor welk vak moet doen en wanneer. In m'n kalender op m'n laptop staan colleges, exams en deadlines, (voor)vergaderingen voor de faculteitsraad en alle overige afspraken en dingen waar ik heen wil, elk met een eigen flashy kleurtje. Daarnaast heb ik nog een rood boekje met alleen maar tekstregels waarin ik al mijn lijstjes maak van dingen die ik moet doen/regelen maar die niet per se aan een dag gebonden zijn. Ook staan daarin andere notities en indelingen van mijn dagen als ik wil studeren.