Mijn vriend en ik gaan samenwonen en we hebben even geleden een woning aangeboden gekregen. Een super mooi plekje. We zitten nu in het proces richting het daadwerkelijk huren van de woning. Gisteren hebben we de officiële aanbieding van de woning ontvangen.
Nu zijn we even verder aan het kijken alvast. Er is geen cv-ketel. Er zijn wel radiatoren, deze worden van warm water voorzien door een moederhaard in de woonkamer.
Voor warm water in de keuken en de douche hangt er nu een keukengeiser in de keuken. Deze is niet van de woningstichting, maar wordt gehuurd bij de Energiewacht. (Hoe het met dat contract zit weet ik niet, we hebben dat contract niet van de vorige huurder overgenomen.)
Nu zou het alleen zo moeten zijn dat er een soort afvoer aan de geiser hoort te zitten. Deze heb ik niet gezien. Er loopt vanaf de geiser alleen een buisje naar het plafond. Ik vermoed dat dit de gas toevoer is. Weet iemand hier hoe dit zit?
Hieronder de foto's die ik heb van de keuken. Ze zijn niet heel erg duidelijk maar het geeft een beeld. Er is verder ook geen afzuigkap of de mogelijkheid om deze zelf op te hangen.
Hier kun je het buisje van de geiser naar het plafond zien.

En dit is de meest duidelijke foto van de geiser zelf.

). Die geiser is waarschijnlijk al een keer of 10 betaald