Mijn eigen bedrijf, ZZP

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jungles

Mijn eigen bedrijf, ZZP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 14:45

Hoi bokt :)

Sinds kort ben ik mijn eigen bedrijf begonnen: een juridisch adviesbureau. Ik heb rechten gestudeerd en heb twee masters afgerond en daarna een paar jaar werkervaring opgedaan bij een advocatenkantoor en een GGZ-instelling. Het is echter altijd mijn grote droom geweest om een eigen bedrijf te starten. Ik werk graag vanuit huis, deel het liefst mijn eigen tijden in en kan er niet goed tegen om in een bepaald 'stramien' te zitten, bijvoorbeeld: elke dag naar kantoor van 9 uur tot 17 uur.... Ik word daar echt zo verschrikkelijk ongelukkig van.

Maar goed, het bedrijf is ingeschreven bij de KvK en heb de website zo goed als af... Ik moet nog visitekaartjes laten drukken en dan kan ik hopelijk aan de slag.

Mijn vragen aan jullie: wie heeft er ook een (klein) eigen bedrijf? Kunnen jullie daarvan leven? Hoe hebben jullie ervoor gezorgd dat er klanten kwamen? Wat zijn voor jullie de voordelen van een eigen zaak?

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor jullie tijd :)

rien10

Re: Mijn eigen bedrijf, ZZP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 14:47

Jungles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 14:53

Oh bedankt! Ik ga direct kijken. Stom van mij dat ik niet even verder heb gekeken dan mijn neus lang is!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 14:55

Ik raad je inderdaad daar eens te kijken. Ook hebben we een ( besloten) facebook pagina voor bokt ondernemers waar weer tips voorbij komen.
Ikzelf post weinig tot nooit, maar lees altijd alles mee, leer er onwijs veel van als ZZP'er :j

Jungles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 14:56

Heb me gelijk gemeld! Heb geen Facebook, maar wellicht kom ik al een eind in het topic :)