Sinds een paar dagen heeft mijn Samsung S5 opeens problemen met wifi. Hoe goed bereik ik ook heb, hij gaat elke keer om de paar seconde van wifi naar 3G.. Onwijs vervelend aangezien het mij nu erg veel MB's kost en hij ook sloom word. Krijg ook elke keer in beeld 'Verbonden met wi-fi ......"
Ik heb gister mijn provider Tele2 gebeld maar die zegt dat ik bij Studentmobiel moet zijn omdat ik daar mijn telefoon heb besteld.. Daar ga ik dan ook contact mee opnemen maar ik hoop dat hier alvast wat technische mensen zijn die misschien weten wat dit probleem is.

Alvast bedankt!
En heb het ook op school of bij andere wifi-spots.. En nu kan ik 3G wel even uitzetten maar als ik op een punt zit waar ik net 1 streepje heb is het soms wel handig als hij even overspringt.. Maar om bij 4 streepjes al op 3G over te springen en vervolgens na 10 seconden weer op Wifi is beetje gek en hoort niet lijkt me.
had ook dat hij telkens over sprong, maar vind het prima zo nu. Mocht de wifi toch slecht zijn dan kan ik altijd handmatig het mobiele internet ff aanzetten. Zoveel moeite is dat niet op de samsungs