ik heb even een 'beangerijke' vraag.
Ik probeer het zo kort mogelijk te houden.
Het is ongeveer een halfjaar geleden toen ik voor het eerst die knappe jongen zag rijden op dezelfde stal als mij. Vanaf de eerste keer dat hij me begroette, met een 'diepe' stem was ik verkocht.
Ik zag hem iedere week weleens maar verder als 'hallo' en 'hoe gaat het?' is het nooit gekomen.
Nu na een poss had ik hem al lang niet meer gezien en zocht ik hem op op fb, ik voegde hem toe & een uurtje later stuurde hij meeen berichtje. We hebben toen over vanalles en nog wat gepraat.
Een tijdje later gingen we een beetje 'chillen' in een parkje (s'nachts). Het was onwennig maar niet onprettig. Dan daarna zag ik hem op 'dé vakantiebstemming' van het land en daar had ik ook met hem 'gepraat', maar daar ik toch nét teveel had gedrnken
liep het niet van een leien dakje..Een dag later vroeg hij 'smorgens of ik mee naar het strand wilde, door omstandigheden kon ik niet
Maar dus nu zijn we weer 2 weken verder, en hem ik heb gisterennacht gezien.
Hij was in de buurt met vrienden en vroeg of ik hem wilde zien en we gewoon wat gingen 'chillen' ( ''wanna hangout''?) we praten overigens in het engels samen.
En wonder boven wonder kon ik en mocht ik (was halftwee, 'snachts).
Is hij me komen oppikken met zijn auto en zijn we doorgereden naar een parkje dichtbij.
Ik had hem verted dat ik naar restaurant was gegaan en hij hield het gesprek een beetje op de gang van of ik er al vaker was geweest, wat ik had gegeten etc.
Dan parkeerde hij aan het parkje en daar hebben we 2 uur in de auto gezeten en muziek geluisterd.
Ik vind hem echt heel erg leuk, maar ik denk niet dat hij dat goed weet, net tegenovergesteld. Hij is trouwens 21 (ik schatte hem daarvoor 18), ik 16. Hij is echt heel chillexed, ong gewoon mee met de muziek ( goede muzieksmaak ) en legde meteen zen arm om mij en zo; Ik vond dit totaal niet onprettig, maar ik ben zelf gewoon erg verlegen, totdat je me goed kent weliswaar...
Op een gegeven moment bleef hij me ook gewoon aanstaren. Maar echt 5 minuten en ik keek dan soms is en wendde mijn blik snel af, en glimlachte dan stiekem. Uiteindelijk hebben we ook gekust, maar ik 'duwde' hem een beetje weg, gewoon omdat ik echt super verlegen ben.Ik vond het wel echt helemaal tof enzo hoor! maar hij zei 'you're rejecting me..' en ik opperde dan neeeen maar dat geloofde hij niet echt volgens mij
Nou heeft hij (24 uur erna) nog niet gestuurd, maar hij houdt totaal niet v social media en het is ook volgens mij niet zijn aard om meteen te sturen. Nou wilde ik een berichtje sturen van 'I don't know what you think, but if you think I was rejecting you/ I don't like you, you're wrong. I'm just shy around you and didn't realy knew how to react. Although I did like it..'
Of moet ik gewoon afwachten? Maar eigl is er geen tijd.. Hij vertrekt 11 maart voor een jaar op uitwisseling
Maar ik heb nog niet echt gepeild wat hij nét wilt.. Maar eerst moet ik hem laten weten dat ik hem wél leuk vind? Hij was overigens echt heel lief en zei ook ' You're just different, I really care about you'. Ookal was mijn tegenexcuus atijd maar je kent me amper etc. En dan zei hij dat hij gewoon wist dat een goede persoon was etc..Sorry voor de lange tekst maar ik weet echt niet wat ik moet doen...
( hij is echt héééél erg leuk.... En knap... En onbereikbaar?)
Dan kun je jezelf niet verwijten dat je het onduidelijk hebt gelaten.
) en hij vertelde me ook dat hij aan power yoga deed, wat dat dan ook mag zijn..
.