Dilemma; sturen of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nanoukkie

Dilemma; sturen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 04:20

Hallo!
ik heb even een 'beangerijke' vraag.
Ik probeer het zo kort mogelijk te houden.
Het is ongeveer een halfjaar geleden toen ik voor het eerst die knappe jongen zag rijden op dezelfde stal als mij. Vanaf de eerste keer dat hij me begroette, met een 'diepe' stem was ik verkocht.
Ik zag hem iedere week weleens maar verder als 'hallo' en 'hoe gaat het?' is het nooit gekomen.
Nu na een poss had ik hem al lang niet meer gezien en zocht ik hem op op fb, ik voegde hem toe & een uurtje later stuurde hij meeen berichtje. We hebben toen over vanalles en nog wat gepraat.
Een tijdje later gingen we een beetje 'chillen' in een parkje (s'nachts). Het was onwennig maar niet onprettig. Dan daarna zag ik hem op 'dé vakantiebstemming' van het land en daar had ik ook met hem 'gepraat', maar daar ik toch nét teveel had gedrnken :( liep het niet van een leien dakje..
Een dag later vroeg hij 'smorgens of ik mee naar het strand wilde, door omstandigheden kon ik niet |(

Maar dus nu zijn we weer 2 weken verder, en hem ik heb gisterennacht gezien.
Hij was in de buurt met vrienden en vroeg of ik hem wilde zien en we gewoon wat gingen 'chillen' ( ''wanna hangout''?) we praten overigens in het engels samen.
En wonder boven wonder kon ik en mocht ik (was halftwee, 'snachts).
Is hij me komen oppikken met zijn auto en zijn we doorgereden naar een parkje dichtbij.
Ik had hem verted dat ik naar restaurant was gegaan en hij hield het gesprek een beetje op de gang van of ik er al vaker was geweest, wat ik had gegeten etc.
Dan parkeerde hij aan het parkje en daar hebben we 2 uur in de auto gezeten en muziek geluisterd.

Ik vind hem echt heel erg leuk, maar ik denk niet dat hij dat goed weet, net tegenovergesteld. Hij is trouwens 21 (ik schatte hem daarvoor 18), ik 16. Hij is echt heel chillexed, ong gewoon mee met de muziek ( goede muzieksmaak ) en legde meteen zen arm om mij en zo; Ik vond dit totaal niet onprettig, maar ik ben zelf gewoon erg verlegen, totdat je me goed kent weliswaar...
Op een gegeven moment bleef hij me ook gewoon aanstaren. Maar echt 5 minuten en ik keek dan soms is en wendde mijn blik snel af, en glimlachte dan stiekem. Uiteindelijk hebben we ook gekust, maar ik 'duwde' hem een beetje weg, gewoon omdat ik echt super verlegen ben.Ik vond het wel echt helemaal tof enzo hoor! maar hij zei 'you're rejecting me..' en ik opperde dan neeeen maar dat geloofde hij niet echt volgens mij ;(

Nou heeft hij (24 uur erna) nog niet gestuurd, maar hij houdt totaal niet v social media en het is ook volgens mij niet zijn aard om meteen te sturen. Nou wilde ik een berichtje sturen van 'I don't know what you think, but if you think I was rejecting you/ I don't like you, you're wrong. I'm just shy around you and didn't realy knew how to react. Although I did like it..'

Of moet ik gewoon afwachten? Maar eigl is er geen tijd.. Hij vertrekt 11 maart voor een jaar op uitwisseling :n Maar ik heb nog niet echt gepeild wat hij nét wilt.. Maar eerst moet ik hem laten weten dat ik hem wél leuk vind? Hij was overigens echt heel lief en zei ook ' You're just different, I really care about you'. Ookal was mijn tegenexcuus atijd maar je kent me amper etc. En dan zei hij dat hij gewoon wist dat een goede persoon was etc..

Sorry voor de lange tekst maar ik weet echt niet wat ik moet doen...
( hij is echt héééél erg leuk.... En knap... En onbereikbaar?)

Polly
Moderator Algemeen

Re: Dilemma; sturen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 07:01

Wat zegt je eigen gevoel? Wil je iets beginnen met hem ookal gaat hij straks een jaar weg?

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 07:14

Niet geschoten (nouja verstuurd) is altijd mis toch?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:42

Ik zou t berichtje versturen. Kun je daarna altijd nog zien of je er echt werk van wilt maken ivm uitwisseling, of misschien als hij terug komt.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:51

Ik zou dan wel even de fouten eruit halen, maar verder gewoon sturen :)

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 09:14

Inderdaad even de fouten eruit halen en dan versturen, anders blijf je piekeren.

Maar wat als hij zo meteen een jaar weg is, wat doe je dan? Wil je eventueel een lange afstandsrelatie terwijl jullie nog maar kort samen zijn?

Welke nationaliteit heeft hij trouwens, dan weet ik of ik me er een Brit of wat anders bij moet voorstellen :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 09:38

Ik zou het ook gewoon versturen. Als het misloopt zie je hem straks toch een jaar niet. Wat heb je te verliezen?

Catnip, TS woont zo te zien in Uruguay, denk dat we ons dus een zwoele Zuid-Amerikaan moeten voorstellen :P

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 14:34

Gewoon sturen :j Dan kun je jezelf niet verwijten dat je het onduidelijk hebt gelaten.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 14:43

Jups, zeker sturen! Een leuk berichtje zonder dat het pusherig is. Hopelijk gaat het lukken tussen jullie!

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 17:56

ja sorry voor de fouten.. De taal is ook wel een kleine struikelblok, maar hij spreekt overigens vaak gewoon spaans tegen me. Als ik dat nou wil of niet, want ik moet het leren zegt hij:D
@catnip; naja daar ben ik ook niet uit. Gewoon dat we 'close' blijven en elkaar niet uit het oog verliezen en wie weet als hij terugkomt?.. Het is dat ik 16 ben en ja een jaar 'wachten' is lang, maar moest er iets ontstaan zou ik het wel kunnen hij is het waard..
E jup zuid-amerikaan. Wel echt niet typisch, zo eerder australiër zeggen. Ong 1m80 (gok ik), mooi lichaam niet overbespierd maar toch redelijk (jaja, paardrijden :D) en hij vertelde me ook dat hij aan power yoga deed, wat dat dan ook mag zijn..
Voor de rest krullen heeeeel veeel blonde krullen.. :D
en een mooie lach..
Heb nog niet gestuurd, hij ook niet maar ik zal het zometeen doen.
Vind het een beetje awkward :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 18:52

Nou wil ik niet alle romantiek teniet doen enzo, maar een jongen van 21 die een jaar op uitwisseling gaat gaat echt niet een jaar lang 'wachten' op een meisje dat hij net kent en waar hij dan misschien een maandje verkering mee heeft.
Die gaat om de wereld te ontdekken, te feesten, mooie dingen te doen en die gaat echt andere leuke vrouwen tegenkomen in die periode.
Daarbij; waarom zou je zelf 1 maandje fun hebben en dan een jaar gaan zitten wachten op iemand die je nog nauwelijks kent?

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 18:59

Dat dacht ik dus ook.. Maar hij gaat op een boerdeij werken & wilde paarden temmen etc..
Nou ik durf evengoed niet te sturen,
ik wacht wek af ofzo;
of laat het er, jammergenoeg, bij zitten.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:03

Hup gewoon op verzenden klikken :j

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 19:08

maar als hij nogsteeds niet gestuurd heeft vind hij me ms bij nader inzien toch niet zo leuk & ambeteer ik hem?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:12

Niet miepen, sturen! :D

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:12

Gewoon doen! Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan dan van de dingen die je niét hebt gedaan!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:13

Zo zat ik ook 2 maanden te miepen, had ik dat niet gedaan was mijn vriendje al 2 maanden eerder mijn lief geweest O:)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:14

Tjoh, dat hierover tegenwoordig al topics gemaakt worden _O-.
Stuur het gewoon en klaar. Je merkt vanzelf wel wat zijn reactie is.

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:14

Gewoon sturen!

Je kan het ;)

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 19:15

nou sorry hoor cinderella, jouw vriendje doet tenminste wel moeite!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:15

komop sturen, je hebt niks te verliezen, hij gaat toch bijna weg ;)

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 19:19

okeoke het is al getypt dus;
fouten? :(
Hii! I don't know what you think, but if you think I was rejecting you/don't like you, you're wrong. I do but I'm just shy.Although i did like it

of is dat te pusherig?

KB01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:24

Gewoon doen !!!

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:25

Gewoon versturen!

Mocht er iets mis gaan, is hij er binnenkort toch niet meer (vrij simpel)
En anders kan er nog iets leuks opbloeien

Een voordeel (of nadeel) van sociaal media is natuurlijk dat je het niet zelf hoeft te zeggen als je hier bvb te verlegen voor bent.

Succes TS :D

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 19:27

dankjewel! het is verstuurd, ben zo zenuwachtig dat ik het wifi op telefoon maar even uitzet en kaer ga opruimen :o