Copic Markers: Welke te nemen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IMANDRA

Copic Markers: Welke te nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 16:08

Hallo,

Ik doe de studie media design en ga hierna verder met marketingcommunicatie. Nu ben ik al een tijdje aan het nadenken of ik Copic Markers ga aanschaffen, om makkelijker te kunnen schetsen en dergelijke. Ik heb in Amerika 3 prismacolormarkers gekocht die goed bevallen, groen rood en blauw.

Ik heb online gezocht en in plaats van stiften apart te kopen leek me het t makkelijkste om een set te halen, wat wellicht ook goedkoper is. Maar er zijn zo veel sets te koop van verschillende prijzen.. welke is het beste om mee te beginnen?

Ik ga er dus geen schilderijen oid mee maken, ze zijn puur bedoeld voor schetsen van logo's en websites e.d.

Alvast bedankt!

8nnemiek

Re: Copic Markers: Welke te nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:18

Wij moesten destijds een etui met 24 pantone markers aanschaffen voor de opleiding.
Enorm duur, maar wel erg fijne markers, al hebben we er uiteindelijk weinig mee gewerkt.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 15:23

Welke is dat precies en hoeveel kost die?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:26

Ik heb van letraset de promarkers, erg fijne stiften, gaan lang mee en ik koop ze voor 2E per stuk!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:12

IMANDRA schreef:
Welke is dat precies en hoeveel kost die?

Moet je even googlen op pantone markers. Het zijn die met de zwarte dopjes. Ze hebben drie verschillende punten; smal, normaal en dik/breed.
Ik weet niet of ze nog te koop zijn. Volgens mij kostte ze destijds 6 euro per stuk.