Ziekenhuisklompen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gerritt

Ziekenhuisklompen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 21:09

Hoi allen,

Ik zit momenteel in mijn laatste jaar van verpleegkunde MBO 4 en studeer momenteel af in een ziekenhuis afd. cardiologie :)
Tot mijn grote vreugde mag ik ook dagen meelopen op de CAD kamers, maar heb ik geen ideale schoenen voor het ziekenhuis, die makkelijk aan en uit kunnen voor wisselen van kleding.
Omdat ik ook nog verder wil in HBO-V wil ik graag ziekenhuisklompjes aanschaffen maargoed, ik zie zoveel leuke klompjes aan de voeten van me collega's dat ik niet kan kiezen. Wat is nu fijn en wat is ideaal?

Ik lees goeie dingen over de Sanita's maar ook weer dat je ze een maat groter moet bestellen enz enz ik vroeg me af, voor degene die in de gezondheidszorg werken en klompjes dragen, wat hebben jullie en wat is prettig?

Dankjewel!

vraagteken

Re: Ziekenhuisklompen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 21:12

Het is maar net wat je zelf het fijnst vindt. Ik vind het prettig om klompen met een kleine hak te dragen omdat ik dan minder vermoeide benen heb aan het einde van de dag. Maar ik heb ook collega's die juist zweren bij platte schoenen. Ik zou in elk geval leren klompen nemen en geen kunststof (ivm zweetpootjes!)
Bestel er een paar bij bijvoorbeeld HOVO, pas ze gewoon en stuur terug was niet fijn loopt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 21:13

Crocs, Ik vind ze werkelijk foeilelijk maar lopen wel fijn.

dodyg

Saaams

Kinke

Re: Ziekenhuisklompen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:49

Ligt eraan welke je kiest van Sanita. Ik draag ze elke dag hier op de boerderie :D
Heb een model gehad welke inderdaad iets kleiner uitviel maar degenen die ik nu heb vallen wel normaal.
Hier staat het ook bij het model aangegeven
www.studiosanita.nl