Spotify offline gebruiken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marije112

Spotify offline gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 17:45

Hey allemaal,

Ik heb al een geruime tijd (ruim een jaar) een Spotify Premium account, waarvan het voordeel is dat ik ook offline muziek kan luisteren (die ik aan een playlist heb toegevoegd). Nu ging ik net wat lijst updaten omdat ik woensdag weer op vakantie ga en niet altijd Wifi zal hebben, maar wel offline wil luisteren. Nu zie ik dat lang niet al mijn nummers offline beschikbaar zijn. Ook gaat hij niet automatisch synchroniseren, terwijl ik nu wel thuis op de wifi zit.

Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes,
Marije

Erin

Re: Spotify offline gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:22

Dit doet mijn spotify ook, volgens mij zit ergens gewoon een knopje om alles te synchroniseren?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:25

Ik heb daar ook last van... Super vaag!

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:27

als je het via je telefoon doet, verwijder de app even en download hem opnieuw en laat hem opnieuw de nummers ophalen.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 18:29

dream_lot schreef:
als je het via je telefoon doet, verwijder de app even en download hem opnieuw en laat hem opnieuw de nummers ophalen.

Ik gebruik het ook op mijn tablet en laptop. Ik heb nu gewoon alle playlists opnieuw op offline afspelen gezet dus hij is ondertussen weer aan het synchroniseren *\o/* !

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:53

Misschien niet genoeg ruimte vrij op je tablet/mobiel oid?

Had ik ook met mijn iPod en daardoor kon ik niet al mijn nummers offline zetten :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:29

Er zit ook een maximum aan het aantal apparaten waarop je offline mag gebruiken. Wel iets om rekening mee te houden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 09:12

Handige tip idd! me laptop zet ik nooit aan en op de ipad staat tie ook niet aan.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 12:48

Shiloh schreef:
Er zit ook een maximum aan het aantal apparaten waarop je offline mag gebruiken. Wel iets om rekening mee te houden.

Is dat tegelijkertijd?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 13:01

Ja volgens mij wel Marije

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 13:33

Marije112 schreef:
Shiloh schreef:

Is dat tegelijkertijd?

Weet ik niet. Nooit geprobeerd. Je kunt maar op drie apparaten volgens mij je muziek offline hebben staan. Zeg je bij een 4de dat je de liedjes offline wilt opslaan, dan worden ze er bij het eerste apparaat weer afgegooid. Je moet daarnaar eens in de 30 dagen online. Maar, als je online bent, kun je wel maar op 1 toestel tegelijk luisteren. Dan stopt de ander namelijk gewoon automatisch. Hoe dat dan werkt met offline zijn? Geeeeen idee. Eens uitproberen straks.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 15:09

Net even geprobeerd. En het lijkt er inderdaad op dat je met twee apparaten tegelijk kan luisteren. Als 1 van de twee helemaal van het internet af is (dus vliegtuig modus op de telefoon) kun je twee verschillende dingen afspelen. Als beide verbinding hebben met internet, kun je wel op twee plekken luisteren, maar dan luister je op beide plekken hetzelfde.