Ik ga altijd laat nog een rondje joggen. Ik woon in een buitengebied dus ik jog voornamelijk op fietspaden langs weilanden/velden en door het bos. Nu zag ik net tijdens het joggen (c.a kwart voor tien 's avonds) iets raars.
Langs een van de boerenvelden, (ik denk dat er normaal aardappels worden verbouwt) stond een auto en in het veld liep iemand met een zaklamp/telefoon op de grond te schijnen terwijl hij rond liep. Echt alsof hij iets wat kwijtgeraakt.
In eerste instantie vond ik het nogal verdacht. Wat doe je zo laat in een veld en wat heb je daar uberhaupt te zoeken? Het is een veld waar gewassen verbouwt worden dus je loopt er normaal niet op en zou er ook niks kunnen zijn verloren naar mijn idee. Ik ben in iedergeval maar snel doorgerend, want ik heb het niet zo op nachtelijke ontmoetingen als ik alleen ben.
Ik moest even denken aan een verhaal wat ik wel eens vaker heb gehoord dat mensen enkele wietplantjes tussen boerengewassen verstoppen en deze later komen oogsten, maar het is winter dus dat gaat ook niet op
Vinden jullie dat ik dit lokaal moet melden? Kan het zijn dat iemand er iets verstopt heeft (gestolen buit begraven oid?) Of heeft iemand van jullie uberhaupt een idee wat het geweest zou kunnen zijn puur uit mijn nieuwsgierigheid?

dat je überhaupt in het donker in het buitengebied gaat hardlopen
niks voor mij! Misschien kijk ik te veel enge televisie