1 april, welke grap? :P

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ponygarden

1 april, welke grap? :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 18:09

*sorry, als t verkeerd staat*

Hooi!
Ik zoek een leuke 1 april grap (ja, nu al :P )
En dan bedoel ik niet zo'n 1 die je al aan ziet komen..
Zoals zout in de koffie doen..
Zelf ben ik niet zo creatief en heel veel van jullie wel, dus brand los!!
Echt alle ideeen zijn welkom!

Alvast heel erg bedankt!

Ponygarden /3

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:11

Helemaal geen grap, maar wel iedereen constant opstoken dat het eraan zit te komen, hint hint.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:11

je veter zit los :') best standaard maar trap er elke keer in ookal heb ik laarzen aan zonder veters dus _O- _O-

ik ben eigenlijk ook slecht in 1 april grappen :=

Ponygarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 18:12

StillAngel schreef:
Helemaal geen grap, maar wel iedereen constant opstoken dat het eraan zit te komen, hint hint.

Hahahahha, dat is echt heel grappig _/-\o_

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:20

ligt helemaal aan waar en welke leeftijdscategorie..

heb zelf een paar leuke kantoorpranks uitgehaald. niet alleen op 1 april, maar ook op verjaardagen en gewoon voor tussendoor als 'werkstress' vrij hoog was.. prank procesmanagers v.s. operationeel managers en de hele werkvloer kon er van meegenieten. (van een operationeel manager op zijn verjaardag zijn kantoor verhuisd naar midden op de belvloer en alles ingepakt in cadaupapier.. was heul wat werk maar we hadden heel wat vrijwillers om te helpen).

andere was..
Er was een wedstrijd, pimp je werkplek..iedere afdeling mocht een collage indienen hoe ze hun werkplek het liefste veranderd zagen worden en gezelliger gemaakt.. Hoe kon je dit winnen.. door de netste en schoonste werkplek te hebben gedurende 3 onaangekondigde inspecties in de loop van die maand.

Iedereen op de achterste poten want een van de operationeel managers die vaak niet op locatie was deed 'mee' (eerlijk gezegd was iedere manager uitgesloten van deelname, maar dat wisten de medewerkers niet proest).. Alle collages werden gepubliceerd en hij had werkelijk een bankstel van chesterfield en een notenhouten bureau erop geplaatst proest.. Iedere medewerker boossssssssssssssss (erg grappig, wat een eenheid ineens), maar wij als 'procesmanagement' natuurlijk ook officieel 'boos'. immers bij ons was het zoete inval, onmogelijk om spik en span te houden.. Zijn kantoor werd steeds goedgekeurd (ook dat werd gepubliceerd.. cijfer voor schoon, netjes en opgeruimd zeg maar).. Dus de ochtend van de laatse inspectie hebben we vol bombarie alle papier containers (ja daar werden de bakken in geleegd, stonden gewoon verspreid door het gebouw), door de gangen getrokken, met veel kabaal dat kantoor binnen gegaan.. Dus we hadden meteen publiek.. Vervolgens de vergader tafel op zijn kop gezet, de stoelen verspreid en op z'n kop, schilderijtjes scheef en daarna vol enthousiasme proppen oud papier gestrooid alsof het snoeggoed was..

twee uur later opent hij 'vol trots' zijn kantoor voor inspectie en stonden de fotocamera's al klaar.. Afkeur plus alle foto's zijn het hele bedrijf rond gegaan..

Jennifuur

Re: 1 april, welke grap? :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:27

Hier een keer bij een vriendin op haar computer een printscreen van haar bureaublad gemaakt, en als achtergrond ingesteld. Daarna op bureaublad geklikt met rechtermuisknop, en dan kan je klikken op pictogrammen niet weergeven oid. Dan lijkt het alsof alle apps of pictogrammen er nog lijken te staan, maar aanklikken lukt niet en dat is voor de gebruiker erg frustrerend :D

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:33

Ik ben al begonnen :') Plakband op hoofd hoogte. Broertje dreigde wel dat ik 's nachts een keer een emmer water over me heen krijg :+

hhensens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:34

als het regent de paraplu's met confetti vullen. als ze hem dan boven hun hoofd open willen doen....surprise :')

deed mijn vader altijd op zijn werk.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:35

Je kunt ook, als je het wachtwoord van iemands laptop of computer hebt, in Google Chrome (en Firefox? Weet ik niet zeker) ook de extensie nCage erop zetten. Dit zorgt ervoor dat alle afbeeldingen op elke website worden vervangen door een foto van Nicholas Cage :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:42

Foaly schreef:
Je kunt ook, als je het wachtwoord van iemands laptop of computer hebt, in Google Chrome (en Firefox? Weet ik niet zeker) ook de extensie nCage erop zetten. Dit zorgt ervoor dat alle afbeeldingen op elke website worden vervangen door een foto van Nicholas Cage :D

DIT GA IK DOEN BIJ MIJN VRIEND :')

En dan niet met 1 april.
Nee. NU. :') :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:26

hhensens schreef:
als het regent de paraplu's met confetti vullen. als ze hem dan boven hun hoofd open willen doen....surprise :')

deed mijn vader altijd op zijn werk.

hahaha die is te grappig :)) Ga ik ook een keer doen. Moet alleen nog de juiste persoon ervoor vinden om het bij te doen :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:56

Foaly schreef:

:oo :oo :oo
Kan je dat iets preciezer uitleggen? dat ik wil doen :oo maar ik snap niet zo goed hoe dat moet?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:13

Telpeva schreef:
Foaly schreef:

:oo :oo :oo
Kan je dat iets preciezer uitleggen? dat ik wil doen :oo maar ik snap niet zo goed hoe dat moet?

In Chrome kan je 'm gewoon downloaden en installeren bij extensies..
Heb 'm geïnstalleerd hoor bij vriendje }:) hij was vervelend vanavond :D

IngeCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:15

Poedersuiker in een plastic zakje doen en vragen of mensen drugs willen kopen :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:15

Heel simpel: Je opent Chrome.
Je typt chrome://extensions/ in de adresbalk.
Dan, onderaan de pagina, klik je op 'get more extensions' of wat het in het Nederlands is.
Linksbovenin is kun je dan de extensie intypen die je zoekt, in dit geval dus nCage.
Als je de extensie gevonden hebt, op het blauwe plusje aan de rechterkant klikken. Je krijgt een popup die wil weten of je de extensie echt wilt toevoegen, dan op add/toevoegen klikken en Tadaaa *\o/*

Youtube komt er dan bijvoorbeeld zo uit te zien:

Afbeelding

Edit: Warboel :') Wat zei vriendje?

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:18

Ik had heel flauw met 1 april alle draadloze muizen van de computers 'onklaar' gemaakt door onderop het oog een papiertje te plakken met 1 april erop.

IngeCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:18

Foaly schreef:
Heel simpel: Je opent Chrome.
Je typt chrome://extensions/ in de adresbalk.
Dan, onderaan de pagina, klik je op 'get more extensions' of wat het in het Nederlands is.
Linksbovenin is kun je dan de extensie intypen die je zoekt, in dit geval dus nCage.
Als je de extensie gevonden hebt, op het blauwe plusje aan de rechterkant klikken. Je krijgt een popup die wil weten of je de extensie echt wilt toevoegen, dan op add/toevoegen klikken en Tadaaa *\o/*

Youtube komt er dan bijvoorbeeld zo uit te zien:

[ Afbeelding ]

Dat is geweldig _/-\o_ Maar hoe haal je het weer weg dan?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:21

Teruggaan naar chrome://extensions/ en op het prullebakje naast de extensie klikken. Reuzesimpel, reuzeleuk :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:44

Helden *\o/* dat ga ik dus echt doen, morgen, zodra ik alleen ben }>
Ik kan niet wachten tot 1 april, ik vind hem veel te leuk!

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:49

O. Jullie zijn geniaal :j _/-\o_

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:06

Ik kwam deze tegen en moest aan dit topic denken :D

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 01:46

De laatste vind ik nog het mooiste..
ik zou ook zo iets hebben 'wtf' staat daar voor mijn auto