soms voel ik me...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

soms voel ik me...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-15 12:13

Zo dom :+ heb ik echt van die momenten dat ik denk hoe heb ik het voor elkaar gekregen! Zoals net ik ging wat bestellen via internet en toen had ik mn mail adres verkeerd ingevuld, het gevolg ik heb geen bestel bevestiging. Toen ging ik nog wat bestellen dan heb ik het over een bedrag boven de 100,- en had ik er per ongeluk 2 besteld. Dan denk ik echt jemig hoe heb ik t niet gezien en daar kan ik nu heerlijk de hele dag over piekeren terwijl dat niet helpt.

Heb het ook weleens van die opmerkingen waarvan ik gelijk spijt heb, maar die me dan heel lang bij blijven.

eenitraM

Re: soms voel ik me...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:14

Dat is idd.... dom ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:16

Gewoon een mailtje naar de klantenservice sturen, en daarna kun je er verder niets meer aan doen en komt het wel goed. Loslaten en lekker van je weekeinde gaan genieten!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-15 12:20

Sonja schreef:
Gewoon een mailtje naar de klantenservice sturen, en daarna kun je er verder niets meer aan doen en komt het wel goed. Loslaten en lekker van je weekeinde gaan genieten!

Ik heb ze gebeld dus t zou goed moeten komen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:22

Zie, lekker loslaten dan, het komt wel goed!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 14:31

owwwwww ik kan ook ZOOO dom zijn!!!!

Zo doe ik nu een cursus voor mn werk over informatie beveiliging (cyberwar).. Die hele groep bestaat uit mensen die er al jaren mee werken, informatie technologie of andere ICT studie hebben gedaan en dan ikke... Ik weet serieus het verschil niet tussen firewall en firefox := Je begrijpt dat er met grote regelmaaat de domste dingen gevraagd worden door mij O:)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 14:36

Zo herkenbaar!!

- Claimen dat je je zonnebril kwijt bent terwijl deze echt gewoon op je hoofd staat *guilty*
- In paniek je vriend opbellen of hij naar je telefoon wil bellen omdat je hem niet kan vinden. Reactie: 'Eh, waar bel je nu dan mee?' *guilty*
- In de auto panieken omdat je je autosleutel kwijt bent, terwijl deze gewoon in het contact zit. *guilty*

Ik heb heeeeel vaak dat soort chaotische dingen, terwijl ik eigenlijk heel gestructureerd en precies ben. :+

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 14:38

_Nelleke_ schreef:
- In paniek je vriend opbellen of hij naar je telefoon wil bellen omdat je hem niet kan vinden. Reactie: 'Eh, waar bel je nu dan mee?' *guilty*

whahahahhahaa _/-\o_

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 14:48

_Nelleke_ schreef:
Zo herkenbaar!!

- Claimen dat je je zonnebril kwijt bent terwijl deze echt gewoon op je hoofd staat *guilty*
- In de auto panieken omdat je je autosleutel kwijt bent, terwijl deze gewoon in het contact zit. *guilty*

Ik heb heeeeel vaak dat soort chaotische dingen, terwijl ik eigenlijk heel gestructureerd en precies ben. :+

You made my day! hahahahaha _O-

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 15:33

Wat dacht je van hardop je pincode aan de cassiere verkondigen in plaats van 'pinnen graag'.
Of zoeken naar de stopknop in de trein.
Of pal voor de 'deur open' knop staan in de bus/metro, en je irriteren omdat niemand de deur open doet.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:39

Ja. Ik had een mooie Rayban gekocht. Was 'm alleen snel kwijt... Balen natuurlijk. Dacht dat ik 'm in de bus had laten liggen. Dat lag namelijk in m'n geheugen. Ben 'm zeker een jaar kwijt geweest. Toen ging ik opruimen en lag 'ie achter m'n printer :+

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 21:38

Ik klikte een keer persongeluk op ''boeken'' bij het boeken van een vakantie terwijl ik alleen maar wilde zien hoeveel ik kwijt zou zijn.... (incl bagage, verzekeringen etc. ) Was de vakantie dus geboekt. Ik helemaal in paniek en kreeg het echt bloedheet. Het was al 's avonds en ik ben als een gek die website naar de klantenservice gaan zoeken (wat door de stress ineens moeilijk was :') ) kon je gelukkig nog bellen dus ik gebeld. Kon het gelukkig kosteloos gelijk geannuleerd worden..
Ja ik doe dat echt geen 2e keer meer. Poeh :')

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 21:58

Bambolina schreef:
Wat dacht je van hardop je pincode aan de cassiere verkondigen in plaats van 'pinnen graag'.

Hahaha dit vind ik echt de mooiste van allemaal. _/-\o_ Ik zie het ook helemaal voor me.

xMarloes, maar dan moet je toch heel ver door klikken? Fijn dat hij geannuleerd kon worden!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:36

Erg herkenbaar sommige dingen, vooral met iemand bellen en dan je telefoon kwijt zijn of je bril die op je hoofd zit.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:41

Je rot zoeken naar je sleutelbos,zelfs rond het huis lopen om te kijken of ze niet op de voordeur zitten.
Reservesleutels pakken en dan ineens blijken ze al die tijd gewoon in je hand te zitten.
Echt,serieus:ik moet in de tussentijd in een parallele dimensie hebben gezeten.
Heeft me de rest vd dag bezig gehouden!

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:45

Ohja heel herkenbaar. :D
Vandaag nog.
We kregen een brief mee op school die de dag erna ingevuld mee naar school moest komen.
Ik heb het op mijn hand geschreven en in mijn agenda. Heb de brief tussen mijn agenda gestoken en heb nog gedacht: 'ik mag mijn agenda niet vergeten!'
Kom ik thuis en zit mijn agenda niet in mijn rugzak. :')

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:49

Heel herkenbaar! Vooral als ik aan het bellen ben 'wacht even ik pak even mijn telefoon'.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:51

ambre schreef:
Je rot zoeken naar je sleutelbos,zelfs rond het huis lopen om te kijken of ze niet op de voordeur zitten.
Reservesleutels pakken en dan ineens blijken ze al die tijd gewoon in je hand te zitten.
Echt,serieus:ik moet in de tussentijd in een parallele dimensie hebben gezeten.
Heeft me de rest vd dag bezig gehouden!

whahaah vooral dit kan mij soms bezig houden, opzoek zijn naar de sleutelbos die gewoon in mijn hand zit...

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:52

'Zusje, hier is je wire.' *schoonzus zwaait met m'n oplader*
"OMG, daarvan komt dus wireless!"

Onder het mom van... Blond.

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:54

Oh herkenbaar. Lekker suffe acties.
Ik ging laatst bij zo'n witte pomp goedkope benzine tanken. Zijn 3 pompen maar nr. 2 is alleen diesel. Komt iemand achter me staan dus ik rij door naar pomp 2. Wil m'n pasje in de automaat steken doet het niet, want ik kies groene benzine en die zit niet in pomp 2.
Dus ik rij door naar de voorste pomp. Die mensen wachten nog steeds tot ik m'n beurt heb afgemaakt...
Pasje weer in de automaat.
Druk op het knopje van pomp 3.
Ik ga tanken, ding doet niks.
Nee, want de voorste tank heet pomp 1 en niet pomp 3.
De mensen achter mij wachten nog steeds...
Ik weer naar de automaat. Weer pasje er in, op pomp 1 drukken. He he, eindelijk gelukt. Zucht.

Oh, en laatst vroeg ik doodleuk aan een stalgenoot waarom het WK IJslanders nooit in IJsland wordt gehouden...
Terwijl in de ijslanderwereld algemeen bekend is dat er geen paarden van het continent op IJsland mogen komen... Dus organiseren op IJsland kan helemaal niet. Duhuhhh.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 00:00

Haha iedereen heeft denk ik wel is van die momenten maar niet al teveel geven het graag toe.

Ik weet nog wel dat ik in de Vodafone stond en die jongen vroeg mijn pin zodat hij mijn telefoon kon activeren en ik doodleuk meerdere keren de pin van mijn pinpas gaf. En nog verbaasd zijn dat het niet deed werken ook. Snapte er niks van en het heeft wel een minuut of twee geduurd voor het kwartje deed vallen. :') Daarna met de schaamrood op mijn kaken maar mijn echte pin gegeven, haha.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 10:05

Heel herkenbaar dit :Y)

Zo stond ik vorige week maandag opeens midden op de Arena boulevard (waar je niet met je auto mag komen...) omdat ik verdwaald was geraakt richting de parkeergarage :Y)