als dit hier niet hoort dan graag verplaatsen 
Ik heb écht bizar veel problemen met broeken vinden. Ik kan geen een winkel vinden waar ik broeken pas. Vooral mijn bovenbenen zijn vaak een probleem. Ik rij natuurlijk paard en daar krijg ik de nodige beenbespiering van, maar ik heb ook niet bepaald weinig vet op mijn bovenbenen. Ben niet overdreven dik, maar wel volslank.
Ik ben al bij de Only en de Vero Moda geweest. Ik heb van mijn nicht broeken gekregen die ook van de Only en Vero Moda af komen, beiden in maat 34 (lengte) en XW (extra wide). Die pasten prima. Als ik echter nú deze maat uit probeer (de broeken van mijn nichtje zijn al enkele jaren oud) kom ik er dus never nooit niet in
Mijn vraag is dus.. waar halen jullie je broeken vandaan? Gewoon fatsoenlijke, degelijke spijkerbroeken die lang mee gaan? En misschien ook een beetje leuk in plaats van alleen maar saai en in één kleur (met een beetje leuk bedoel ik dus gaten ofzo, of met faux leather look, bijvoorbeeld). Ik heb er op het moment nog maar twee die passen en ze beginnen dus bij het kruis flink te slijten omdat ik ze dus zo veel aan heb.
Help?
) en die van de Esprit zitten echt precies goed. Aansluitend in de taille, ruimte genoeg voor m'n kont en bovenbenen én verkrijgbaar in precies goeie lengtematen haha