Herman97 schreef:Wij zaten laatst in een hotel in Houten ... toen we binnen kwamen onderwierp ik de kamer aan een grondige inspectie. En natuurlijk vond ik wat. .... er stond een afdruk van een vrouwenlichaam (en dan wel te verstaan de voorkant .... overduidelijk !!! ) op het raam ... een of andere vettige substantie.
Ben meteen naar beneden gelopen nadat we bijgekomen waren van het lachen en heb "geklaagd" bij het personeel. Wij zijn toen het centrum van Utrecht in gegaan en toen we terug kwamen was alles netjes schoon gemaakt en lag er een briefje op de kamer dat we in de foyer iets konden gaan eten en drinken op hun kosten ......
Gekste en grappigste hotel(kamer) die ik heb meegemaakt was met mijn zus in Scheveningen jaren terug, 2 keer geweest, ik moest gewoon terug om het allemaal nog een keer te bekijken.
Wij miste een spiegel, hadden wel een plek waar ooit een spiegel had gehangen. Restanten waren nog aanwezig aan de muur.
behang op de kamer wat minstens 50 jaar oud was.
We hadden de luxe kamer met balkon, maar daar mochten we niet op, te gevaarlijk. 1 stapje naar buiten en je stond al tegen de reling, was nog geen halve meter diep.
Als we wilde roken konden we een plastiek zakje om de rookmelder binden.
Het leukste was het ontbijt. Met oude (disco) muziek en het eetkamertje was helemaal behangen met oude kranten.