. Maar pfft, het is nog best moeilijk om een goede fotograaf te vinden die betaalbaar is rondom Groningen. We hebben een auto, dus kunnen wel een stukje reizen, maar niet te ver. We weten niet zo goed wat we willen. Buiten word het denk ik niet, met dit weer, en dus is het studiofotografie.. Maar vinden tot nu toe wat we gevonden heb, best wel simpel en saai qua portfolio's.
Het is ook wel grappig dat de categorieën die we vinden vooral vriendinnen shoot en love shoot zijn
. Maar goed, daar kan ik gewoon over bellen en ik denk wel een 'vriendinnen' fotoshoot boeken. We willen daarnaast ook meteen wat headshots apart maken, dus alleen op de foto, voor onze portfolio, omdat we aan theater doen en het wel fijn is als we eens goede professionele headshots hebben voor casting bureau's.
Maar deze maand is wat krap, dus we willen beide niet meer dan 30,- uitbesteden, wat dus neerkomt op 60,-. Heel uitgebreid hoeft het niet te zijn. Geen kledingwissel. Vriendin van mij is visagist en wil ons wel make-uppen, dus dat hoeft er gelukkig niet bij.
Iemand die tips heeft? Misschien van de fotografen hier. Waar moet je op letten bij de foto's, waaraan je kan zien dat je wel een beetje goede foto's krijgt?
Ik had deze bijvoorbeeld gevonden
http://www.studiobelle-image.nl/recente ... otoshoots/
Maar vind de foto's niet echt spetteren.. Maar voor een bedrag van 60,- kan ik natuurlijk niet super geweldige kwaliteit verwachten. Misschien dat we het nog kunnen stretchen tot 100,- maar absoluut niet meer dan dat.
Help?