Ik heb al sinds mijn 16e een bijbaantje bij de Albert Heijn. In september heb ik een nul uren contract gekregen ivm 5 maanden stage die ik toen moest lopen. Inmiddels heb ik mijn stage vorige week afgerond en kan ik weer meer werken. Echter door omstandigheden worden er nu minder uren vergeven op werk. Hierdoor werk ik deze week bv maar 3 uur en volgende week maar 7 uur.
Nu was ik op zoek naar iets simpels voor een extra (klein) zakcentje. Ik studeer hopelijk in juli af, dus dan kan ik een echte baan gaan zoeken. Daarom wil ik als er nog andere opties zijn niet gelijk weg bij de Albert Heijn. Ik heb het er immers ook naar mijn zin.
Nu zie je op internet heel veel thuiswerk troep voorbijkomen, maar dat is 9 van de 10 keer allemaal nep.
Mijn vraag is of jullie ervaring hebben met thuiswerken voor bepaalde sites of dat jullie andere ideeën voor mij hebben?
Ik hoor graag van jullie
!Edit: een site die redelijk betrouwbaar overkomt is Enquêtevergelijk(www.enquetevergelijk.nl/)
. Dit merkte ik al met mijn stagevergoeding idd. Maar daarvan kan ik weer een deel terugvragen in de toekomst.