Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kleren overal, óók schone die dan dus niet meer schoon zijn. Etenswaren die eigenlijk de koelkast in moeten, maar te lui om te lopen dus die staan 3 weken lang te verrotten ergens in m'n kamer
En overal zakjes, papiertjes.... Jááá!
BaileyMix schreef:Jááá! Jááá! Ik ben echt de grootste smeerlap ter wereld. Naast mijn bed ligt gewoon een afvalhoopKleren overal, óók schone die dan dus niet meer schoon zijn. Etenswaren die eigenlijk de koelkast in moeten, maar te lui om te lopen dus die staan 3 weken lang te verrotten ergens in m'n kamer
En overal zakjes, papiertjes.... Jááá!

Selka schreef:Maar vind je dat dan prettig TS?
Neem je ook gewoon mensen mee naar je kamer?

en goed, ik verzamel nog steeds papier op de keuketafel
al is het nu 1 keurig net stapeltje. Dus ik kan het wel, maar ik had gewoon te weinig ruimte. Selka schreef:Ben ik even blij dat ik meteen ben gaan samenwonen en nooit op kamers heb gezeten
Quebelle schreef:Mijn studentenkot is ook een rotzooi, gelukkig heb ik 2 bedden (ik heb namelijk een mezzanine) dus als de ene te gortig is slaap ik in de andere
Toen ik in mijn vorige huis nog een bank had heb ik daar wel eens op geslapen omdat ik een fles wijn over mijn bed heen had laten vallen oid
Selka schreef:Haha TS ik vind je wel heel erg grappig!
Bedenk wel dat als je iedere dag het meteen opruimt het helemaal niet zo veel werk is
Gadver Ghostattack, moet er niet aan denken. Vind jij dit niet vies?
Ze krijgen wel te horen "Ja, mijn kamer is wel een paasei... Ehm. Ja. " Alleen tijdje terug stonden moeder en zus onverwachts voor de deur... Moeder begon spontaan op te ruimen, oh de teleurstelling in haar ogen