krullen-knip techniek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lieniefarm

krullen-knip techniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 17:36

Hallo bokkers!

Ik weet niet of het hier goed staat, maar wist het niet echt waar ik het anders moest plaatsen.

Het is al eventjes bekent, mensen met krullen en kappers.. het is lastig om de goede kapper te vinden voor je krullende lokken!
Ook ik heb dat ervaren, ben toen gaan googlen en kwam tegen "krullenknippen" en bepaalde techniek die je krullen nog mooier maken,

Mijn vraag is: hebben jullie er ervaring mee? En ik zoek een kapper die die techniek beheerst (omgeving Uden)

Super bedankt alvast!

Fred_Kroket

Re: krullen-knip techniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 17:40

Gewoon je krullen zelf knippen... Is mij tot nu toe het beste bevallen. Ik heb nu wel een goede kapper waar ik heel soms naartoe ga.

Lieniefarm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 17:41

Krullen zelf knippen, nee dat durf ik helaas echt niet,
aangezien het dan niet echt recht zal zijn haha!

Winna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 17:46

Mijn haar is een keer geknipt met die techniek en had toen een hele bos mooi vallende krullen. Kreeg van een collega zelfs de vraag of ik er permanent in had laten zetten. Helaas woon ik niet meer bij diegene in de buurt die me toen geknipt heeft, anders liet ik m'n haar altijd op die manier knippen.

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:11

In Valkenswaard zit er een, maar dat ligt niet naast de deur. Het kost geloof ik 50 euro, en dat vind ik zelf veel te veel. Plus, je moet je haar eerst recht laten knippen, dan door de krullenkapper, en daarna weer twee keer recht voordat ze er weer krullen in kunnen knippen. Dit volgens hun website, ik heb het zelf nooit laten doen.

Lieniefarm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 18:20

@winna, ik heb het vaker gehoord ja! Dat het net een permanentje leek, en hoelang bleven je krullen zo mooi?

@juniper, ja het kost idd wel wat meer dan een "normale" kapper knipbeurt! Helaas haha!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:27

Ik heb gewoon een hele goede kapster voor mijn bos krullen. Zit in Tilburg, pm maar als je wilt weten wie. M'n haar valt echt zo veel mooier als zij het geknipt heeft, fantastisch! Doet me er meteen aan denken dat het hoog tijd is om weer eens een afspraak te maken.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 00:11

Ik ga ook altijd naar een kapper in Den Bosch. Hij is de enige die mijn haar mag aanraken. Detail... Ik woon in zuid Wales... Hahahaha! Dus elke keer als ik naar Nederland ga is het eerste wat ik doe, de kapper plannen.

Lieniefarm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-15 00:28

Haha zo! Dat is dan wel eventjes reizen! Den Bosch ligt niet ver van Uden, waar laat je je haren knippen? @ sweetheart

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 01:44

Ik heb na jaren zoeken eindelijk een kapster gevonden die mijn krullen goed kan knippen... bleek gewoon een vriendin van me te zijn. Sinds zij mijn haar doet wil ik nooit meer een ander!

Gewoon een goede kapper kan dus ook wonderen doen! ;)

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 01:51

Lieniefarm schreef:
Haha zo! Dat is dan wel eventjes reizen! Den Bosch ligt niet ver van Uden, waar laat je je haren knippen? @ sweetheart

Bij Soap, door John (eigenaar). Hij is wel een man van weinig woorden, zegt niet veel, maar knipt super!

http://soaphair.nl/