Zoals de titel al aan geeft... vriendelief en ik willen op onze bruiloft heel graag de openingsdans doen op het nieuwe nummer, tevens de theme song, van ellie goulding van 50 shades of grey.
Maaaaar nu de vraag voor de dansers onder ons: wat voor stijldans dans past hier nou het beste op?
Niet dat we straks een leuke tango hebben ingestudeerd en worden uitgelachen omdat het eigenlijk een typische cha cha cha song is ofzo!
Dus, help ons alsjeblieft!
Rintah
Geplaatst: 27-01-15 00:25
Als je hiermee naar een dansschool gaat horen zij direct wat voor een dans het betreffende liedje is. Zo niet, dan moet je direct naar een andere dansschool Houd er ook rekening mee/ laat er rekening mee houden dat je met een trouwjurk lang niet alle passen kan maken wat je normaal wel zou kunnen (ook afhankelijk van wat voor een jurk je hebt natuurlijk)
Frits2008
Geplaatst: 27-01-15 11:02
Volgens mij is het een rustige 4-kwarts maat. Slowfox of rumba als mogelijke dans. ( maar ik ben natuurlijk geen dansleraar......... )
heb net even zitten luisteren, maar was pas het laatste stukje (toen herkende ik pas dat dit dat nummer was, hij was net op de radio ) Volgens mij is het geen rumba, zou idd meer denken aan een slowfox...
Nooor_
Geplaatst: 27-01-15 15:23
Misschien een quickstep?
Winged
Geplaatst: 27-01-15 17:31
Time Signature: 4/4 (4 kwarts dus inderdaad) Tempo: 95 (Marstempo is 120 bijvoorbeeld)
Hij is dus vrij 'langzaam', zal dus sowieso een rustige dans worden.