Ik begin hem even flink te stressen...
Ik heb afgelopen schooljaar mijn studie afgemaakt na de zomervakantie (diplomering op 24 september).
Met een brief van school kreeg ik te horen dat ik per 22 september werd uitgeschreven. Ik heb nog wel geprobeerd opnieuw te gaan studeren (de 26e had ik een gesprek), waarna een negatief studieadvies volgde. Hierdoor wilde ik in de maand oktober mijn reisproduct stop zetten, nadat bleek dat een volgende studie er niet meer in zat voor mij. Dit ging met wat problemen, aangezien mijn telefoon gejat was, en daar mijn OV kaart bij in zat. Ik heb me eerst kapot gezocht (denkende dat ik hem gewoon kwijt was geraakt) en uiteindelijk maar besloten om een belletje te plegen van hoe en wat. Dat ik 1 maand schuld hierdoor had was ik al bang voor, en nam ik dan ook voor lief (eigen fout, had ik maar sneller moeten bellen)
Daar kreeg ik te horen dat dit geen probleem was, en zij mijn reisproduct handmatig konden stopzetten. Van alles doorgegeven, en aangegeven dat ik geen nieuwe kaart hoefde (want ik was toch geen student meer, en dan ga ik verder toch niet met de bus)
Ik heb uiteindelijk mails ontvangen die hotmail voor spam aanzag (great
) waar dus uiteindelijk een aanmaning tussen zat
oliebol, nouja...gauw afhandelen dan maar. Rekening van 194,00 euro betaald, en hoopte dat het daarmee klaar zou zijn.Kreeg ik vervolgens een brief, aanmaning. Ik had de maand ervoor de rekening betaald, dus ik dacht dat het gewoon een foutje was. Voor eigen gevoel toch maar een mail heen gestuurd, of ik deze als nietig kon verklaren. Wat blijkt nou? Het studenten reisproduct is nooit stopgezet, en de rekening die ik betaalde was die van augustus (terwijl ik tot september nog altijd student was
). Ik heb nu nog een rekening open staan van september 2014 tot januari 2015 van 194,00 per maand.Hier ben ik het natuurlijk niet mee eens, ik heb er potdikkie achteraan gebeld omdat ik hem niet zelf kon stopzetten (gaat moeilijk zonder de kaart..) en nu blijkt dat dus niet goed te zijn gegaan, en mag ik ervoor gaan betalen?
Wat moet ik nu doen? Ik ga er sowieso morgen achteraan bellen, maar ik begin nu toch best wel te stressen hierom
)