Vandaag ree ik met scooter van mijn werk naar huis. En op gegeven moment reed een fietser voor mij met de hond mee die mee rende aan de linkerkant van het fietspad in de berm.
Ik even toeteren met idee dat man even zijn hond bij zich roept. Want om tussen de hond en fietser in te halen vindt ik nooit zo fijn idee. Echter de eigenaar deed helemaal niks waardoor ik hem maar heel langzaam inhaalde. Maar hond schrok toch van de scooter en ging gelukkig maar net goed.
Persoon heeft geluk dat echte dierenlief hebber ben waardoor altijd extra voor zicht ben met honden. Maar vindt toch wel vervelend dat zoveel mensen dit doen wat de kans op ongelukken vergroot. Okee het kan een keer gebeuren, maar toen duidelijk maakte dat ik die persoon wou passeren had hij echt wel zijn hond bij zich kunnen roepen.
Ik hoop dat bij deze dat dit helpt dat mensen hier zich toch wat bewuster van zijn wanneer ze hun hond bij het fietspad uit laten want ging dit keer maar net goed doordat ik zelf wel zo wijs ben om zo voorzichtig te passeren.
Laatst bijgewerkt door Bloesem2 op 26-01-15 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt