Hoihoi allemaal! Ik ga samen met de moeder van een vriendin van mij een suprise party organiseren voor haar verjaardag!
Zelf heeft ze al wel de datum en locatie geregeld! Maar nu willen wij dus wAt meer, We hebben zelf al aan een dresscode bedacht, dus ben benieuwd of jullie nog meer ideeen hebben! Dus barst los!
Ik weet iig dat er op youtube leuke ideeën te vinden zijn voor originele hapjes/drankjes etc. Verder zou ik het niet zo snel weten, maar veel plezier alvast!
veermulder
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-15 16:41
Arc_En_Ciel schreef:
Ik weet iig dat er op youtube leuke ideeën te vinden zijn voor originele hapjes/drankjes etc. Verder zou ik het niet zo snel weten, maar veel plezier alvast!
Dankjewel alvast! Ik ga kijken of ik wat kan vinden
Wat misschien ook.heel leuk is, is op een liedje een flashmob te doen. Als 1 of 2 mensen een filmpje maken met danspasjes en die doorsturen naar alle mensen die komen kun je heel wat leuks maken. Ook leuk om met een klein groepje te beginnen en dat de rest daar op de helft bij komt. En maak een origineel gastenboek? Ik denk dat je ook heel goed ideeën kan opdoen als je zoekt op bruiloften.