(ja dat eten de paarden ja

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe mobiel. Nu heeft mij vriend de samsung galaxy s4 mini en die is er helemaal blij mee. Nu wil ik deze ook. Zwart vind ik de mooiste kleur!
Maar nu heb je dus de keuze uit een gewone zwarte met een soort gespikkelde achterkant= 221 euro
en de deep black = 209 euro
Nu zit ik dus heel erg te twijfelen. eerlijk gezegd denk ik (van de foto's te zien) dat ik de deep black mooier vind. nu is deze ook goedkoper dus je zult wel denken dat dat een makkelijke keuze is.
Maar nu las ik dat doordat de achterkant van de deep black van kunstleer is dat deze ietsje dikker is dan de normale en dat deze dus niet goed in een normaal hoesje past. speciale hoesjes zijn er volgendsmij niet voor deze telefoon.
Maar ik wil er zeker weten wel een hoesje omheen doen tegen het beschadigen. Als is een flipcover koop klopt het dan dat ik de achterkant van de s4 mini eraf moeten halen en dan de flipcover erop moet doen? Zoja zou ik geen last hebben van de dikkere achterkant toch??
Nou snap ik ook niet helemaal waarom er nou prijsverschil in deze 2 telefoons zit??? de deep black is goedkoper terwijl deze juist nieuwer is?? ik kan hier ook niks over vinden.
Welke zouden jullie kiezen?? (graag met argument)
Alvast bedankt!
groetjess, lelberse