Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eenitraM schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat je met een broek thuiskomt die zo bijzonder is waar geen shirtje op past.
Maar ik dacht Coolcat of de Sting.

lucifertje schreef:Hier nog eenIk heb echt wel leuke kleren, maar het combineren om het net dat extra te geven, dat is niet aan mij besteed
Snap het niet waarom andere het wel lukt!
Ben ook wel benieuwd naar site's
Dimphyl schreef:eenitraM schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat je met een broek thuiskomt die zo bijzonder is waar geen shirtje op past.
Maar ik dacht Coolcat of de Sting.
toch wel. ooit een rode skinny gekocht met een grijs bloemen motief erin en een lichtblauwe met donker panterprint motief (omdat ik er verliefd op werd in de winkel) maar verder dan de combi met een effen zwart shirt kom ik niet.
heb gewoon veel (fel) gekleurde shirts waardoor die nogal lastig te combineren zijn. en dan nog een jasje/vestje oid. erover.. ik breek mn hoofd erover.
Want je leest het alsof er totaal geen combi gemaakt kan worden. Wit en zwart kunnen vrijwel altijd.
Emmaa_ schreef:Ik vind sites als Lookbook en Pinterest over het algemeen ook fijn om inspiratie op te doen, maar houd er wel rekening mee dat dit over het algemeen echt mode-dingetjes zijn. Als je gewoon een simpel shirt met een simpele broek wilt stylen zal je daar niet zo heel erg veel inspiratie uit kunnen halen
Heb het dan over pinterest trouwens.
Ik draag eigenlijk alleen maar jurkjes en rokjes en andere extravaganza (stop altijd erg veel tijd in mijn outfits) en als ik dan voor casual ga is het over het algemeen een dikke legging met een trui er overheen ofzo.