Ik ben benieuwd hoe de bokkers hier over denken. Zelf ben ik opgegroeid met het gewoon doorwerken als je ziek bent totdat het echt niet meer kan. 2 weken terug ben ik zo verschrikkelijk ziek geweest (en toch gaan werken) dat ze mii uiteindelijk naar het ziekenhuis gebracht hebben. Daarna heb ik een week als een dood vogeltje op bed gelegen.
lucky as I am kreeg ik een paar dagen terug een voedsel vergiftiging en ben ik gewoon aan het werk gegaan. Enorm zwaar, -ik train racepaarden en het is hartje zomer hier-.
Nu meldde een collega zich laatst voor een dag ziek want hij voelde zich 'niet zo lekker'. Zijn motto was dat je geen paarden moet trainen als je ziek bent, en je beter een dag kan opladen dan doorgaan en zieker worden. Op zich snapte ik hem wel, alleen het is tegen mijn tradities in

Hoe denken jullie hierover?
Daarbij kan je met je ziekte ook weer andere mensen aansteken en breng je dus ook andere mensen in ''gevaar'', nog meer mensen ziek, nog meer mensen die slechter werken of daardoor zich ziek moeten melden.
Met een voedselvergiftiging zou ik denk ik ook even goed uitzieken en daarna weer aan de bak!
Meestal is het kantoor dan 5 dagen later compleet leeg omdat de rest hetzelfde heeft.