Ik zit erover na te denken om naast mijn gewone laptop een windows tablet aan te schaffen. Nu heb ik meerdere tablets gezien, maar wat is nou een goede tablet? Ik wil er 1 met toetsenbord.
Ik heb geen verstand van de specificaties van de tablet. Daarom vraag ik jullie hulp. De volgende tablets ben ik tegengekomen.
Ik vind zelf de nieuwste Surface erg gaaf en handig, maar die is helaas wel behoorlijk aan de prijs.
Ghostattack
Geplaatst: 22-01-15 20:12
De Acer Aspire Switch 10 misschien? Die heb ik zelf, prima ding Stevig en doet het erg goed. Weegt ook bijna niks trouwens. Prijs ligt volgens mij rond de 350-400 euro.
Ik heb een asus transferbook (T100 oid). Heel betaalbaar met word en is dus een windows tablet waar je een kwalitatief goed toetsenbord op kan klikken. Gebruik hem zelf voor hoorcolleges en on the go. Heel erg handig, snel en lange accu duur!
Raad ik je echt aan. Surface tablets zijn duurder maar vond ze zelf absoluut niet beter en volgens mij krijg je geen volledige windows versie, terwijl mijn asus transformerbook gewoon windows 8 heeft.
Gaat heel goed. Ik twijfelde ook tussen de acer en aspire. Ik zelf vind accu duur wel erg belangrijk en heb daardoor voor de asus gekozen. Tot nu toe geen spijt.
Heerlijke tablet waarop ik mijn studie boeken kan lezen en makkelijke laptop met goed toetsenbord voor hoorcolleges en aantekeningen bij andere lessen.