Ik zit een beetje met een dilemma, beter gezegd mijn vriend zit met een dilemma.
Hij heeft een macbook pro, hij produceert muziek en heeft dus veel apparaten die aangesloten moeten worden op de laptop. Hij heeft nu een USB hub 3.0 met 7 poorten incl stroomvoeding, deze werkt echter niet naar behoren, vaak werkt hij niet of doen sommige apparaten het niet. Hij heeft natuurlijk ook wel vrij "grote dingen" hierin ingestoken, maar hiervan hebben de meesten een eigen voeding én met een extra stroomvoeding van de hub zelf zou je denken dat dit voldoende moet zijn.
Ik heb op internet veel gelezen over verschillende hubs, alleen lijken deze allemaal niet naar behoren te functioneren op een macbook als ik de reviews moet geloven of hebben niet genoeg capaciteit
En het zijn toch geen kleine prijzen die je ervoor betaald, ik vind €60,- veel als je het niet kunt gebruiken.
Heeft iemand de gouden tip? Welke usb hub werkt goed op een macbook? Heeft een eigen voeding die sterk genoeg is om enkele apparaten te ondersteunen?