In februari is het de bedoeling dat ik een HBO minor ga kiezen voor de eerste twee blokken van volgend schooljaar (september 2015 - januari 2016).
Ik denk dat ik inmiddels een leuke minor heb gevonden, echter vind ik de website http://www.kiesopmaat.nl wat onhandig werken. Het is niet echt mogelijk om goed te filteren waardoor ik eindeloos pagina's doorklik. En ik ben nog op zoek naar alternatieven, als de minor die ik nu op het oog heb niet door kan gaan.
In de bokt zoekfunctie kon ik geen recent topic hier over vinden (niet in het HK forum gekeken). Dus het leek me leuk om in dit topic minoren met elkaar uit te wisselen om zo elkaars kennis en opties te verbreden

Zelf ben ik ook nog benieuwd naar minoren in het buitenland. Iemand daar ervaring mee?

pff.
Pedagoog van de wereld is ook wel leuk denk ik qua minor, alhoewel ik me daar nog niet in verdiept heb. Dan moeten we wel verplicht ook naar het buitenland, maar das geen straf
heb er alleen een in Curaçao gevonden maar de minor heeft geen nut voor mij.
Vanuit de HAN zijn er echt geen interessante minoren die aansluiten bij mijn opleiding..