10u hoorcollege. Net eerstejaars studente overigens. In mijn klas is er maar 1 persoon waar ik echt goed mee om ga, derest van de klas is wel aardig maar ga ik niet goe mee om. Persoon in kwestie doet met regelmaat wel erg banketstaaf. Gewoon kleine dingen, overigens niet altijd klein. Dat terzijde.
Blijkbaar zaten wij in dezelfde trein alleen probeer elkaar maar eens te vinden. Dus hadden we zoals gewoonlijk afgesproken bij de hoofdingang van het station.
Ik wachten, 5 min voorbij, 7 min voorbij. Toch maar eens even bellen. 4 keer werd ik weggedrukt, dan maar een appje sturen.
Waar ben je? Ja bij de brug. Oh je bent al doorgelopen, waarom wachtte je niet? Ja geen idee geen zin in.
Sta je dan voor de kat zn k*t, te laat voor het college ook.
Echt deze persoon zoekt het telkens weer op tot het uiterste, al die banketstaaf zooi keer op keer. Wij werken samen in meerdere projecten dus niet meer omgaan met deze persoon werkt niet.
Er zijn zo veel meer frustraties die ik krijg van die persoon. Maar dit werd me toch wel een beetje te gek..

En met deze mensen ga ik nu al sinds halverwege eerste jaar om, en zit nu in m'n laatste jaar. Super gezellig hoor, nu ook weer nieuwe klasgenoten erbij, we gaan altijd eentje drinken nu. Het wordt wel beter hoor, zelfs mensen waar je denkt niets mee gemeen te hebben kunnen leuk zijn. Maar deze persoon, nee joh, echt links laten liggen, dat is het type dat met samenwerken alles aan jou over gaat laten. Ik zou me daar echt weinig van aantrekken. Voeg gewoon een paar klasgenoten op fb toe ofzo en klets er eens mee. Wie weet klikt het wel?
Niet meer wachten, zou ik lekker doen. Dikke doei.
. (als je je projecten hebt afgerond dan