Even van mij afschrijven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Even van mij afschrijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:14

Oh wat ben ik kwaad op deze maandagochtend.

10u hoorcollege. Net eerstejaars studente overigens. In mijn klas is er maar 1 persoon waar ik echt goed mee om ga, derest van de klas is wel aardig maar ga ik niet goe mee om. Persoon in kwestie doet met regelmaat wel erg banketstaaf. Gewoon kleine dingen, overigens niet altijd klein. Dat terzijde.

Blijkbaar zaten wij in dezelfde trein alleen probeer elkaar maar eens te vinden. Dus hadden we zoals gewoonlijk afgesproken bij de hoofdingang van het station.

Ik wachten, 5 min voorbij, 7 min voorbij. Toch maar eens even bellen. 4 keer werd ik weggedrukt, dan maar een appje sturen.
Waar ben je? Ja bij de brug. Oh je bent al doorgelopen, waarom wachtte je niet? Ja geen idee geen zin in.

Sta je dan voor de kat zn k*t, te laat voor het college ook.

Echt deze persoon zoekt het telkens weer op tot het uiterste, al die banketstaaf zooi keer op keer. Wij werken samen in meerdere projecten dus niet meer omgaan met deze persoon werkt niet.

Er zijn zo veel meer frustraties die ik krijg van die persoon. Maar dit werd me toch wel een beetje te gek.. :\

Winged

Re: Even van mij afschrijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:16

Gewoon vanaf het station direct naar school lopen in het vervolg? Samenwerken houd niet in dat je vrienden met elkaar moet zijn he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:18

Winged schreef:
Gewoon vanaf het station direct naar school lopen in het vervolg? Samenwerken houd niet in dat je vrienden met elkaar moet zijn he.

Weet ik maar als zij zelf aangeeft van hey ik zie je op het station.

Dan is dit nogal zuur.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:18

Alleen met persoon omgaan wanneer het niet anders kan. Verder links laten liggen.
Zo 1 is jouw aandacht en moeite niet waard.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:19

Wut? Je blijft gewoon wachten terwijl je weet dat je dan te laat komt. Grow up, je bent niet van iemand anders afhankelijk om naar college te gaan. Op een gegeven moment moet je gewoon ophouden met wachten en zelf ervoor zorgen dat je op tijd komt.
En 4x bellen en ieder keer weggedrukt worden.. bij de 2e keer is dat toch wel ook al duidelijk?

Niet omgaan met die persoon kan niet, maar je kan het wel tot minimum brengen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:21

MoonChloe schreef:
Wut? Je blijft gewoon wachten terwijl je weet dat je dan te laat komt. Grow up, je bent niet van iemand anders afhankelijk om naar college te gaan. Op een gegeven moment moet je gewoon ophouden met wachten en zelf ervoor zorgen...

Ik weet het maar ik wil niet banketstaaf zijn dat de ander staat te wachten. Zo zit ik gewoon in elkaar en kan ik niks aan doen. Want stel persoon is even koffie halen of heeft een ander probleempje oid.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:21

Dan zeg je toch tegen haar : " ik vind je een aardige meid maar dit is gewoon niet chill. Ik heb geen zin in gedoe met je omdat we veel samenwerken, maar dit vind ik niet leuk van je '

Als diegene alsnog dit soort acties flikt dan is het gewon een *sshole. :')
dan zou ik zeggen :doei! :bye:

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:23

_Dominique schreef:
MoonChloe schreef:
Wut? Je blijft gewoon wachten terwijl je weet dat je dan te laat komt. Grow up, je bent niet van iemand anders afhankelijk om naar college te gaan. Op een gegeven moment moet je gewoon ophouden met wachten en zelf ervoor zorgen...

Ik weet het maar ik wil niet banketstaaf zijn dat de ander staat te wachten. Zo zit ik gewoon in elkaar en kan ik niks aan doen. Want stel persoon is even koffie halen of heeft een ander probleempje oid.

Is die persoon dan zelf niet oud genoeg om even een appje of een berichtje te sturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:24

Persoon is 3 jaar ouder dan ik en staat daar vaak mee te "pronken". Persoon had voor dat het jaar begon ook al voor zichzelf opgesteld dat omgaan met mensen van 17 not done is. Daarbij word ik ook vaak te kakken gezet omdat ik nog maar 17 ben.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:25

Dan stuur je toch gewoon een berichtje met "ik heb op je gewacht maar omdat ik bang was te laat te komen, ben ik alvast doorgelopen'..? Hoe simpel kan het zijn.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:26

Ach ik heb ook een vreselijk eerste jaar gehad met vreselijke mensen (die er nu nog zitten) maar je vindt echt nog wel betere vrienden. Ik dacht dat dit mijn vrienden waren tot ze me ineens lieten vallen. Belgen zijn gewoon anders dan Nederlanders... Dacht ik! Tot ik nieuwe mensen leerde kennen. Samenwerken moest ik nog steeds met de oude groep maar ach, je hoeft inderdaad geen vrienden te zijn om toch goede dingen te maken :) En met deze mensen ga ik nu al sinds halverwege eerste jaar om, en zit nu in m'n laatste jaar. Super gezellig hoor, nu ook weer nieuwe klasgenoten erbij, we gaan altijd eentje drinken nu. Het wordt wel beter hoor, zelfs mensen waar je denkt niets mee gemeen te hebben kunnen leuk zijn. Maar deze persoon, nee joh, echt links laten liggen, dat is het type dat met samenwerken alles aan jou over gaat laten. Ik zou me daar echt weinig van aantrekken. Voeg gewoon een paar klasgenoten op fb toe ofzo en klets er eens mee. Wie weet klikt het wel?

En een vriendin waar je niet van op aan kan, ik heb eht zelf meegemaakt. Reis naar Japan gepland en laatste week laat ze via vrienden weten dat ze toch maar niet mee gaat. Dan sta je daar behoorlijk te kijken. Reis is verder super tof geworden hoor maar echt, ben nooit afhankelijk van iemand anders want dan maak je zoiets dus mee.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:27

_Dominique schreef:
Persoon is 3 jaar ouder dan ik en staat daar vaak mee te "pronken". Persoon had voor dat het jaar begon ook al voor zichzelf opgesteld dat omgaan met mensen van 17 not done is. Daarbij word ik ook vaak te kakken gezet omdat ik nog maar 17 ben.

Oke, klinkt niet echt als iemand die je heel erg zal missen of wel?
Bye bye, zwaai zwaai en gewoon zakelijk met zo iemand om gaan.
Zie dat je HRM doet? hele goede oefening om dit alsnog zakelijk te laten werken maar persoonlijk niet.
Haal er je voordeel uit!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:28

Ik doel er juist op, jullie zijn allebei eerstejaars, dus zij is oud en wijs genoeg om zelf een berichtje te kunnen sturen. Doet ze dat niet, dan zou ik ook niet wachten op die persoon.
Ik denk dat je het probleem groter maakt dan nodig is. Zij is banketstaaf, je kunt er of heel veel moeite in stoppen en vragen waarom het zo is. Maar je kunt ook gewoon minder met haar optrekken en meer met de rest van je studiegenoten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:30

Als ze banketstaaf doet, niet mee omgaan. Zoek andere klasgenoten die vriendelijker zijn. Zo'n persoon trapt je alleen maar de grond in en word je hartstikke onzeker van.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:30

_O- Niet meer wachten, zou ik lekker doen. Dikke doei.

En als 20 jarige je te goed vinden voor 17 jarige? Ik vind het heerlijk om met die jonkies in de klas te werken, zijn nog lekker onbevooroordeeld :D (dit is een grapje)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:31

Warboel schreef:

En als 20 jarige je te goed vinden voor 17 jarige? Ik vind het heerlijk om met die jonkies in de klas te werken, zijn nog lekker onbevooroordeeld :D (dit is een grapje)

Af en toe denk ik wel eens -zucht- serieus mensen? En dan bedenk ik me snel dat ik eigenlijk de dombo ben, want ik ben met mijn 21 nog eerstejaars :P

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:32

Niet meer mee omgaan naast de projecten om. Alleen voor het schoolwerk, en dan links laten liggen.
Er zijn vast wel andere aardige klasgenoten :).

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:32

Gelijk dumpen die handel! Zijn vast veel leukere meiden te vinden in je klas :j. (als je je projecten hebt afgerond dan :')). Ik denk niet dat het zin heeft om hier wat over te zeggen, volgens mij doet ze lekker wat ze zelf wil.

Die komt zichzelf nog wel tegen ;)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:35

Het is ook niet bepaald een vriendin als ze zo tegen je doet... Ik zou haar links laten liggen. Samen werken met de projecten die je nog met haar doet maar verder meer je eigen gang gaan. Naar mijn idee ben je veel te lief.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:41

RusselNuwell schreef:
Warboel schreef:

Af en toe denk ik wel eens -zucht- serieus mensen? En dan bedenk ik me snel dat ik eigenlijk de dombo ben, want ik ben met mijn 21 nog eerstejaars :P

Ik ben ook eerstejaars, met 22 jaar O:) maar ik heb al wel een MBO diploma

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:44

Ik ben eerstejaars met 28 jaar :') voltijd ja.