Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joltsje schreef:Dat klinkt toch als een prima oplossing? Twee lange dagen in Amsterdam en daar overnachten. Heb je zo 20 uur op papier. Ik ken genoeg mensen die dat doen; heb het zelf ook jaren gedaan. Als het jullie op den duur op gaat breken kun je altijd nog verhuizen.Tanx allemaal.
Mijn man werkt nu 1 dag thuis.
Hij heeft gevraagd dat als ze naar a'dam kan. Hij 2 dagen thuis kan werken. En dan totaal 4 dagen werken.
Ik ga dan ook 4 dagen werken ( nu 3). Dat zou voor mij ideaal zijn.
Hij is dan 2 dagen echt weg. (Niet meeten en niet paardrijden voor mij). Maar wel 5 dagen vd 7 thuis. Als onze zoon dan ooit naar school gaat, op sport gaat etc. Is dat ideaal. Zou dan 1 dag zijn dat hij echt opvang moet.
(Als mijn man thuiswerkt gaat hij wel naar de oppas hoor. Maar is altijd korter dan wanneer ik hem noet brengen en halen ivm reistijd).
Joltsje schreef:Tanx allemaal.
Mijn man werkt nu 1 dag thuis.
Hij heeft gevraagd dat als ze naar a'dam kan. Hij 2 dagen thuis kan werken. En dan totaal 4 dagen werken.
Ik ga dan ook 4 dagen werken ( nu 3). Dat zou voor mij ideaal zijn.
Hij is dan 2 dagen echt weg. (Niet meeten en niet paardrijden voor mij). Maar wel 5 dagen vd 7 thuis. Als onze zoon dan ooit naar school gaat, op sport gaat etc. Is dat ideaal. Zou dan 1 dag zijn dat hij echt opvang moet.
(Als mijn man thuiswerkt gaat hij wel naar de oppas hoor. Maar is altijd korter dan wanneer ik hem noet brengen en halen ivm reistijd).
@vickers.. wat naar. Dan hoop je ook wat terug te krijgen.
@werk vinden. We zitten in friesland.. dus nietveel soeps. Hij zit in de financiele wereld. In de randstad zijn ook daar weer veel meer mogelijkheden.