In de maling genomen op tv..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LieveLoes

In de maling genomen op tv..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 16:26

Haaiii Bokkers!

Ik ben zojuist keihard in de zeik genomen bij het boodschappen doen. De kassamedewerker vroeg of ik een pepermuntje, tictac of een fishermanfriend wilde. Na hem heel appelig aangekeken te hebben zei ik met een knalrode kop nee. Toen ik m'n boodschappen betaald had, vroeg hij of ik ook geen mondkapje wilde. PARDON!?

Eenmaal buiten bleek dat het voor een tv programma was! Ik heb er hard om gelachen en ben erg benieuwd naar de uitzending! Het is voor foute vrienden, er waren dus drie mensen die de kassamedewerker vertelden wat ie zeggen moest!

Hebben meer Bokkers zoiets mee gemaakt?

Groetjes!
Laatst bijgewerkt door LieveLoes op 16-01-15 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

sanne1992

Re: In de maling genomen op tv..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:27

Nog nooit meegemaakt,

Maar als het me zou gebeuren zou ik het echt niet tof vinden.
Moet je ook niet een soort van toestemming geven voordat ze dit mogen uitzenden?

Of in ieder geval zorgen dat je niet herkenbaar bent ofzo?

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:29

Het duurde even voor de grap binnen kwam _O-

Nee nooit mee gemaakt, maar hij is wel leuk :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 16:29

Waarom niet tof? Ik kon er hartelijk om lachen, het was voor het programma foute vrienden. Er zaten er dus drie te vertellen wat die jongen moest zeggen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:30

Ik zou er niet zo van gediend zijn om eerlijk te zijn. Ik zou ook zeker geen toestemming geven om het uit te zenden.

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 16:31

Tazzey schreef:
Ik zou er niet zo van gediend zijn om eerlijk te zijn. Ik zou ook zeker geen toestemming geven om het uit te zenden.

Ook aan jou de vraag waarom dan niet?

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:33

Oh geweldig dit wil ik zien!!!!

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 16:34

Guess_NH schreef:
Oh geweldig dit wil ik zien!!!!

Ik vond t in eerste instantie niet OK, maar zag de humor van de situatie wel in. Ik heb er hartelijk om gelachen en ben inderdaad erg benieuwd!

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:34

Ik snap de grap niet, nu voel ik me echt dom :')
En als je het zelf geen probleem vindt prima toch? Leuk! :)

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 16:35

finnens schreef:

Die man vroeg of ik misschien een pepermuntje ofzo wilde, of een mondkapje. Maar dat moest hij dus zeggen van z'n vrienden die backstage mee keken. Soort Benidorm bastards maar dan anders zeg maar.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:37

Whaha zou wat voor mij zijn. Ik had denk ik een heel raar antwoord terug gegeven. :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 16:38

Suzanne F. schreef:
Whaha zou wat voor mij zijn. Ik had denk ik een heel raar antwoord terug gegeven. :')

Ik was ook iets aan t formuleren in mijn hoofd, maar was te overdonderd om wat te zeggen. Ben echt benieuwd baar m'n gezicht haha

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:38

Laat even weten als het op tv komt :P

Wat ik mij bij dit soort dingen altijd afvraag, vragen ze eigenlijk toestemming om het te mogen uitzenden nadat ze verteld hebben dat het om een TV grap gaat?

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 16:39

Druppie7711 schreef:
Laat even weten als het op tv komt :P

Wat ik mij bij dit soort dingen altijd afvraag, vragen ze eigenlijk toestemming om het te mogen uitzenden nadat ze verteld hebben dat het om een TV grap gaat?

Jazeker! Buiten werd ik aangehouden door een mevrouw die de situatie uitlegde. Ik heb een papier ondertekend dat ik het ok vond!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:41

Haha ik zou mezelf echt uitlachen na de tijd, kom maar op! En Foute Vrienden is ook leuk!

Ben laatst wel op vage manier bijna in een filmpje gekomen, zag later filmpje voorbij komen en toen bedacht ik me ineens dat die jongens mij hadden gevraagd of ik tijd had, maar had toen haast.

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:42

tik even in youtube: foute vrienden
dan zie je het meteen, hier in belgie zenden ze dit al lang uit.
het is echt hilarisch :P

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 16:43

Haha ja ik heb er zo hard om gelachen! Ik twijfelde ook echt, had net uitjes op :o haha! Ik vind het gewoon onwijs grappig.

Ik ga zeker even kijken! Lijkt me inderdaad hilarisch!

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:52

finnens schreef:

De kassamedewerker moest laten blijken dat ze een slechte adem had. Met pepermunt enz gaat dat weg alleen dat hoefde ze niet en met een mondkapjes ruik je het niet :P

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:53

Kan het niet zo goed uitleggen, maar zou me er niet prettig bij voelen.
Dat ze je in de winkel aanspreken en dit soort vragen stellen vindt ik nog tot daar aan toe. Maar als dan blijkt dat het voor een of andere tv programma is, waar ze je in de maling nemen. Nee dat zou ik niet tof vinden. Vindt het netjes dat ze je aanhouden en dat je dus een bevestiging moet ondertekenen, maar had zelf dus echt geen handtekening eronder gezet.

Als vrienden onderling een geintje met mij uithalen zou ik er ook geen probleem mee hebben. Maar niet zo.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:59

Geniaal programma! :')

Wat leuk dat je er in zit! Gaat dit (eindelijk) op de Nederlandse zender uitgezonden worden?

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 17:06

sanne1992 schreef:
Dat ze je in de winkel aanspreken en dit soort vragen stellen vindt ik nog tot daar aan toe. Maar als dan blijkt dat het voor een of andere tv programma is, waar ze je in de maling nemen. Nee dat zou ik niet tof vinden. Vindt het netjes dat ze je aanhouden en dat je dus een bevestiging moet ondertekenen, maar had zelf dus echt geen handtekening eronder gezet.

Als vrienden onderling een geintje met mij uithalen zou ik er ook geen probleem mee hebben. Maar niet zo.

Kan ik in komen, ik moet er Igg hard om lachen en vind het netjes dat ze het gevraagd hebben! Ik dact altijd, zoiets heb je door, daar trap ik echt niet in.

Jammer joh, dus wel :')

Ja! Wanneer weet ik niet meer precies.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 17:28

sanne1992 schreef:

Ze zijn wettelijk verplicht mensen een quitclaim te laten tekenen.
Pas voor school gingen wij een filmpje in een winkelstraat filmen, konden we hem niet gebruiken omdat we mensen geen quitclaim hadden laten tekenen..

Ik denk dat ik als ik weggelopen was van de kassa op m'n hand geademd had om te kijken of ik echt uit m'n mond rook :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 17:32

Slina schreef:
sanne1992 schreef:

Ze zijn wettelijk verplicht mensen een quitclaim te laten tekenen.
Pas voor school gingen wij een filmpje in een winkelstraat filmen, konden we hem niet gebruiken omdat we mensen geen quitclaim hadden laten tekenen..

Ik denk dat ik als ik weggelopen was van de kassa op m'n hand geademd had om te kijken of ik echt uit m'n mond rook :')

Haha ik wist haast zeker dat t niet kon, want ik had 1 bijna geen woord tegen hem gezeg d toen ie t vroeg en 2 net m'n kauwgom weg gegooid haha

Ik heb wel een stapje achteruit gezet :D

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 17:34

Zojuist hadden ze me ook te pakken .... en dat in ons minidorpje... ben benieuwd wat er van komt...
en ze hebben achteraf netjes om toestemming gevraagd :-)

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 17:48

I love foute vrienden!