Nu wilde ik gister inloggen, kreeg ik de verplichting het om te zetten naar een bedrijf. Er stond dat als ik ergens op klikte ik dan mijn foto's enzo behield, niet goed gelezen want blijkbaar moest ik het dan eerst via een mail nogmaals downloaden. Dus alle foto's weg
.Daarnaast, moest ik de stalfacebookpagina aan een bestaande account koppelen, mijn account in dit geval.
Dat betekend dat mijn ouders dus op mijn account moeten inloggen om op de pagina te komen, nou heb ik niks te verbergen maar ik dacht ik maak even een account aan op mijn moeders naam.
Nu blijkt dus, dat het email adres van mijn ouders nog geregistreerd staat bij die oude account van stal, dat email adres kan ik dus niet meer verwijderen, want die account bestaat niet meer. Maar ik kan mijn moeder ook niet met dat email adres aanmelden op Facebook want het is al in gebruik. Mijn ouders zijn niet echt van de hotmail-generatie en ik wil dus graag dat emailadres van die oude account kunnen gebruiken om een nieuwe account op te starten zodat mijn ouders weer gewoon op de pagina kunnen.
Iemand die hier de gouden tip voor heeft?

)