Facebook persoonlijk-->zakelijk, mail adres verwijderen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Facebook persoonlijk-->zakelijk, mail adres verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 13:42

Voor onze stal hadden wij een Facebookpagina. Gewoon als persoon, omdat we dat het handigst vinden qua contact.

Nu wilde ik gister inloggen, kreeg ik de verplichting het om te zetten naar een bedrijf. Er stond dat als ik ergens op klikte ik dan mijn foto's enzo behield, niet goed gelezen want blijkbaar moest ik het dan eerst via een mail nogmaals downloaden. Dus alle foto's weg -O- .

Daarnaast, moest ik de stalfacebookpagina aan een bestaande account koppelen, mijn account in dit geval.

Dat betekend dat mijn ouders dus op mijn account moeten inloggen om op de pagina te komen, nou heb ik niks te verbergen maar ik dacht ik maak even een account aan op mijn moeders naam.

Nu blijkt dus, dat het email adres van mijn ouders nog geregistreerd staat bij die oude account van stal, dat email adres kan ik dus niet meer verwijderen, want die account bestaat niet meer. Maar ik kan mijn moeder ook niet met dat email adres aanmelden op Facebook want het is al in gebruik. Mijn ouders zijn niet echt van de hotmail-generatie en ik wil dus graag dat emailadres van die oude account kunnen gebruiken om een nieuwe account op te starten zodat mijn ouders weer gewoon op de pagina kunnen.

Iemand die hier de gouden tip voor heeft?

pmarena

Re: Facebook persoonlijk-->zakelijk, mail adres verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:51

Facebook :roll:

Is een mail-alias aanmaken bij hun internet-provider anders geen optie?
Dan zou je die kunnen gebruiken, moet je dat 2e mailadres alleen even instellen in hun Outlook :)

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:53

Als ik het goed begrijp, kun je je ouders (met hun persoonlijke pagina, als ze die hebben) "manager" maken van de facebook via instellingen.

Dan kunnen ze gewoon op een eigen account inloggen en vervolgens ook de pagina beheren.

Ik begreep het dus verkeerd zie ik al, maar als dat account niet meer bestaat zou het e-mailadres weer vrij moeten zijn.
Zo niet moet je er nog mee in kunnen loggen op eniger wijze.
Laatst bijgewerkt door Flabbergast op 14-01-15 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 13:54

Ja echt he, ik ben er zo klaar mee. Je word gewoon gedwongen ook tot een ander profiel, ik kon niet ergens aangeven van: ik wil toch een persoon blijven, dan had ik gewoon de naam van mijn moeder aan de oude Facebook gekoppeld. Wat ik nog het meest storend vind is dat er nergens een emailadres staat ofzo, wat is dat nou voor service.... Goede tip over die alias, lijkt mij de beste oplossing dan maar....

EsmeeBlom, mijn ouders hebben dus geen persoonlijke pagina, die wil ik nu voor ze maken, maar dat kan niet omdat hun emailadres nog gekoppeld is aan de pagina die nu aan mijn acount gekoppeld is( ja ik weet het, het is vaag :D )

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:56

Dan moet je toch ergens in je instellingen dat e-mailadres kunnen vinden en verwijderen.

Contact opnemen met Facebook zou je normaal zeggen maar uit ervaring weet ik dat je daar niet veel mee opschiet :))

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 14:00

Ik zit nu inderdaad in de krochten van mijn pagina te zoeken. Daar staat dus dat ik beheerder ben en dan staat er 'Stal de Groene Meer' , wat dus de naam is van onze oude pagina waar we nog handelden als 'persoon' en daar staat: heeft zijn/haar beheerdersverzoek nog niet bevestigd. Wat dus raar is, want dan is er dus een beheerdersverzoek gegaan naar een pagina die niet meer bestaat? Ik kan in het geheel niet meer inloggen met de oude inlogcode's. Dus ik kan niet meer in de oude Facebook zeg maar....

Man man, hoe maken we iets moeilijk hoor :')