Studeren bij tinley?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSelina

Studeren bij tinley?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 20:58

Hallo allemaal,
ik zit nu in Havo 3 en ben dus langzaam bezig met het zoeken naar opleidingen! Toen kwam ik die van Tinley tegen als paarden gedragstherapeut, dit leek me wel heel interresant en een mooie baan :) Wat vinden jullie van deze opleiding? Wie heeft deze al gedaan en kan me vertellen over zijn/haar ervaringen daar? En is het ook echt op een beetje de NH manier gericht, en echt uit respect? Alvast bedankt!

[EDIT] of weten jullie iets wat redelijk goed verdiend en creatief of met paarden is? Of misschien gecombineeerd met paarden?
Laatst bijgewerkt door xSelina op 13-01-15 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Borisje

Re: Studeren bij tinley?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:01

Het klinkt heel leuk, en dat is het natuurlijk ook, maar als paardengedragstherapeut kan je je geld niet verdienen. Of je moet Annemarie van der Toorn heten, of heel veel geluk hebben.
Als ik jou was zou ik een fatsoenlijke opleiding gaan doen, en als je daarmee klaar bent en een baan hebt deze cursus ernaast gaan doen, gewoon voor de leuk, en omdat je er heel misschien een zakcentje mee kan verdienen. ;)

annepaardoes

Re: Studeren bij tinley?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 19:44

Goed verdienen en werken met dieren gaat in de meeste gevallen vaak niet samen ;) Daarnaast is diergedragstherapeut geen beroep waar je je brood mee kunt verdienen tenzij je echt bekend wordt in het wereldje en dat is maar Bij een handje vol mensen.
Ga eerst gewoon een opleiding doen. Zo'n gedragsgerichte opleiding kan altijd nog, maar persoonlijk vind ik het geen vervanging voor een "gewone" opleiding.