Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En bij de vraag over gasverbruik zat ik vast, want ik verbruik wel "gewoon" gas (het is grijs opgewekt) maar wél klimaatneutraal, dwz dat mijn gasleverancier de CO2 uitstoot compenseert. Gold Standard keurmerk enzo. Dus ik verbruik geen biogas maar MI zou mijn voetafdruk danig verkleind moeten worden door mijn keuze voor deze constructie. En die behoorde niet tot de mogelijkheden 
Neej schreef:Ik heb 'm ook even voor je ingevuld![]()
Wel grappig om te zien, al klopt er volgens mij geen bal van die voetafdruktest hoor, ik rij elke dag in de grote, benzine slurpende station naar het werk in mn upje in de spits. Geloof dat het niet veel beroerder kan hoorEn bij de vraag over gasverbruik zat ik vast, want ik verbruik wel "gewoon" gas (het is grijs opgewekt) maar wél klimaatneutraal, dwz dat mijn gasleverancier de CO2 uitstoot compenseert. Gold Standard keurmerk enzo. Dus ik verbruik geen biogas maar MI zou mijn voetafdruk danig verkleind moeten worden door mijn keuze voor deze constructie. En die behoorde niet tot de mogelijkheden
Maar de gemiddelde afdruk wordt toch al gegeven door die site?
Susan88 schreef:Neej schreef:Ik heb 'm ook even voor je ingevuld![]()
Wel grappig om te zien, al klopt er volgens mij geen bal van die voetafdruktest hoor, ik rij elke dag in de grote, benzine slurpende station naar het werk in mn upje in de spits. Geloof dat het niet veel beroerder kan hoorEn bij de vraag over gasverbruik zat ik vast, want ik verbruik wel "gewoon" gas (het is grijs opgewekt) maar wél klimaatneutraal, dwz dat mijn gasleverancier de CO2 uitstoot compenseert. Gold Standard keurmerk enzo. Dus ik verbruik geen biogas maar MI zou mijn voetafdruk danig verkleind moeten worden door mijn keuze voor deze constructie. En die behoorde niet tot de mogelijkheden
Maar de gemiddelde afdruk wordt toch al gegeven door die site?
Ja, dat klopt. Het onderzoek is voor school dus ik moet ook echt iets onderzoeken d.m.v. een enquête of een expiriment o.i.d.
Lastig van dat gas. Ik zal het meenemen in het verslag.

kan me niet voorstellen dat mensen meer dan tien jaar doen met hun auto als ze zo veel km rijden. De meeste gaan sowieso met moeite 2x de klok rond