Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
maarja... 
wel gezellig!

Of hoort hij de wekker nooit? Wel lastig, als je moe bent en je moet slapen dan lukt het meestal niet.
Maar als je je een beetje kan ontspannen helpt dat ook al veel en als je echt moe bent val je vast in slaap in het vliegtuig. Komt vast goed allemaal!
Moest je zo nodig?
. Ja mijn vader ligt hier lekker hard te snurken! Dus ik heb nu van alle kanten geluidsoverlast hahaha. Ging net even naar buiten om te roken, dikke wiet lucht op de gang. Ik durf eigenlijks ook niet heen om te zeggen dat ze zachter moeten doen. En de reden dat ik bang ben om het vliegtuig te missen.. 3 jaar geleden ging mijn moeder samen met m'n zus 3 weken naar Gambia en mijn vader en ik kwamen de laatste week als verassing ook ( ik kreeg geen 3 weken vrij ) toen moesten we om 7 uur met de boot en hadden 3 wekkers gezet. Ik werd om 10 over 7 wakker. Boot gemist, en dus de volgende boot genomen en toen een taxi vanuit Harlingen naar Amsterdam. We hadden nog 5 min om in te checken! Dus vandaar! Heel stom hadden we ook nog 3 uren vertraging.. Dat is de reden hahaha