,Inmiddels al bijna een jaar geleden, dacht ik: ‘Waarom bestaat er niet een simpele machine die mijn paard brokken geeft?’ Alles gaat eigenlijk geautomatiseerd tegenwoordig. Het kan niet modern genoeg. Wie heeft er nou geen wasmachine? Of lampen? Niemand pakt er tegenwoordig nog een wasbord bij of kaarsen om een boek te lezen.
Bovendien, meerdere kleine porties per dag is veel beter voor een paard. Het verbetert de opname, waardoor je minder voer nodig hebt voor hetzelfde resultaat (lees ook: economisch voordeel) en het gaat stalverveling tegen. Ook leiden velen van ons een druk leven. Als je de paarden aan huis hebt, zoals ik, zou dit al een uitkomst zijn. Laat staan hoe ideaal dit is als je een grote stal hebt. Dit is nog maar een korte opsomming van de vele voordelen die een dergelijke paardenvoermachine heeft.
Na wat gegoogle, kwam ik erachter dat dergelijke machines al bestonden. Maar deze voldeden óf niet aan mijn eisen óf ze waren ziekelijk duur.
Wat doe je dan? Je bent studente met een passie voor ondernemen en een technische vriend
, dan ga je er gewoon zelf één ontwikkelen. Inmiddels is het zover. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost, maar het productieproces kan bijna beginnen. Ik ben heeel blij met hoe het er nu uit ziet, maar er zijn natuurlijk ook andere paardenmensen op deze wereld. Ik heb een korte enquête opgesteld voor mensen, die eigenaar zijn van een stal met meerdere paarden. Dit kan vanalles zijn, van manege tot sportstal. Het duurt nog geen drie minuten om hem in te vullen en we zijn er ontzettend mee geholpen. Gezien het overgrote gedeelte van Bokt geen eigenaar is van een stal, maar ik hun meningen toch ook heel waardevol vind, mag je ook gerust op dit topic reageren met wat voor functies je bijvoorbeeld handig zou vinden
.De enquête vind je hier:
https://www.enquetesmaken.com/s/5e24f33
Edit: dus alleen enquête invullen als je daadwerkelijk een stal hebt
Ik heb er al zoveel plezier aan gehad en veel van geleerd. Nog geen moment spijt gehad!
Blond...
Maar daarover zijn meningen natuurlijk verschillend!