Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
esmee1008 schreef:DNA testen? Proberen echte achternamen te achterhalen en misschien gewoon via Facebook profiel foto's kijken of dat je broer op een van die mannen lijkt. Misschien rond vragen in je familie of toch aan je vader, denk eigenlijk dat hij je verder kan helpen ondanks dat hij ziek is denk ik dat hij dat graag voor jullie overheeft, wat heftig!
sasja0705 schreef:Sorry als onduidelijk... maar ben zelf ook nog niet helemaal weer terug op de wereld. Wij zoeken dus de vader van mijn broer.

MarJon schreef:esmee1008 schreef:DNA testen? Proberen echte achternamen te achterhalen en misschien gewoon via Facebook profiel foto's kijken of dat je broer op een van die mannen lijkt. Misschien rond vragen in je familie of toch aan je vader, denk eigenlijk dat hij je verder kan helpen ondanks dat hij ziek is denk ik dat hij dat graag voor jullie overheeft, wat heftig!
Ik denk niet dat je veel aan de vader hebt, aangezien hij dit verhaal namelijk zelf nog niet weet.
sasja0705 schreef:Dna is goed....maar dan moeten wij eerst de "vader" vinden
... tv had ik ook al gedacht maar met die wenige info die wij hebben wordt dat ook niets.... mij gaat het om ideeën of sites waar ik nog niet op gekomen ben... alles simple en voor de hand liggende hebben wij gehad
...
oh nog vergeten : mijn "pa" heeft pas na de geboorte van mijn broer mijn moeder leren kennen. .. zij hadden ook geen gezamenlijke vriendenkring of dergelijke