Mijn vriend is de 20ste jarig en wordt 22 jaar. Nu heb ik al enige tijd geleden zijn cadeau geregeld, maar ik vind het heerlijk om hem gek te maken met hints. Ook hints die nergens op slaan, maar gewoon leuk om hem om de tuin te leiden.
Nu gaan we de 27ste richting Lelystad, naar de ANWB Drivers Academy voor een 3 uur durende sliptraining van 12:00-15:00. (hij is gek op autorijden en dan vooral het 'hard/snel en slippen'). Hierna rijden we terug naar huis wat ongeveer een uur duurt en gaan we 's avonds naar van der Valk wat 10 min van huis. En later eventueel als we nog zin hebben naar de bioscoop.
Ik heb een begin gemaakt voor een brief (ik vind brieven schrijven altijd erg leuk), maar ik loop een beetje vast. Ik zat te denken aan 2 brieven, 1 voor in de auto naar de ANWB en 1 voor op de terugweg. Dan moet de eerste nog niets onthullen van de tweede brief waar dan in komt te staan dat we gaan eten en naar de bioscoop gaan. Ik wil er alleen maar hints in hebben, nep hints ook welkom!
Zouden jullie mij willen helpen met het afmaken van mijn brief?
Hier mijn stuk:
Lieve .....,
Hier je verlaatte ‘verjaardag kaartje’. Ik wou hem wel op je verjaardag geven maar ik vind het leuker om hem nu aan je te geven terwijl we onderweg zijn. Want ja, waar ben je nou weer onderweg naar toe? (ik hoor je denken) Ik zal me deze keer niet druk maken om het weer, want jij of wij zitten toch droog terwijl het buiten er misschien wel wat nat aan toe kan gaan.
Je hebt me een tijd geleden verteld dat wat je vandaag gaat doen, je al een tijd wilde doen maar het te duur was. Begrijp ik, want het is ook best prijzig. Maar dat geeft niet want vriendje is een jarig jobje. En als vriendje een jarig jobje is moet het een leuke en onvergetelijke dag worden, althans dat hoop ik maar dat dat het wordt voor je want ik kan niet wachten om het je te zien doen.
We gaan zo eerst even wat te eten halen onderweg bij het tankstation want je moet wel goed gegeten hebben voor het gene wat je gaat doen. Het is ongeveer een uurtje rijden en je bent daar toch wel gauw 3 uur bezig. Al enig idee wat je gaat doen? Ik hoop dat ik nu niet teveel hints geef.