Iphone stuk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

liliekska

Iphone stuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 16:58

Hoi!
Een tijdje geleden is mijn iphone 4 stuk gegaan, helaas weet ik niet precies wat er aan de hand is maar zijn er hier toevallig mensen die veel wetem van apple en (ik snap dat het moeilijk gaat vanaf je computer) een dit probleem herkennen en weten waar dit aan ligt?
Zal het verhaal even uitleggen: vlak voor de zomer was mijn iphone bijna leeg, dus ik had hem thuis laten liggen op mijn kamer. Toen ik terugkwam wilde hij nietmeer opladen. Nu krijg ik dus als ik hem aan de oplader leg eerst een oplaad tekentje (batterij) (hij gaat niet aan) maar dan zoals hij niet hoort met hele dunne lijntjes. Daarna doet hij dat ook niet meer. aan de kabel ligt het niet want ik heb er 5 en ze doen het allemaal niet. Er zit een barst in maar dat is 1,5 jaar goed gegaan dus kan me niet voorstellen dat dat het is.

bedankt voor het lezen hopelijk herkennen jullie dit!
Groetjes Lieke

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:00

Ik denk dat de batterij van je iPhone kapot is en je deze het beste kunt laten vervangen.

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:02

Je kunt altijd even vrijblijvend bij de telefoonwinkel langsgaan, misschien dat je dan iets wijzer wordt.

DonDon

Re: Iphone stuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:03

Ik denk ook dat het aan de batterij ligt. Kan je hem niet bij een winkel na laten kijken?

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 17:10

ga ik even doen! heb nu een samsung maar dat ding is echt waardeloos.. batterij voor 2 uur ofzo!
bedankt!

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 23:53

Dit heb ik ook gehad! In je iphonebatterij past eigenlijk veel meer energie dan de 100% die op je scherm wordt aangegeven. Als je iphone leeg is (0% dus) leg je hem aan de lader. Bij een procent of 5 gaat hij weer aan. Maar leg je je iphone niet meteen aan de lader, verliest hij dus steeds meer energie. Uiteindelijk zit je dan dus lager dan 0%.
Beetje vage uitleg, maar conclusie: je moet wachten (en het kan wel een paar uur/paar dagen duren...)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 13:58

Erin schreef:
Dit heb ik ook gehad! In je iphonebatterij past eigenlijk veel meer energie dan de 100% die op je scherm wordt aangegeven. Als je iphone leeg is (0% dus) leg je hem aan de lader. Bij een procent of 5 gaat hij weer aan. Maar leg je je iphone niet meteen aan de lader, verliest hij dus steeds meer energie. Uiteindelijk zit je dan dus lager dan 0%.
Beetje vage uitleg, maar conclusie: je moet wachten (en het kan wel een paar uur/paar dagen duren...)

echt een paar dagen?? :wow:
dan ga m maar eens aan de oplader hangen.. na een nacht werkt het in ieder geval niet..