Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pantykous schreef:Als iemand z'n rug breekt en jij vind dat karma, wat moet je dan nog met haar?

minikatje schreef:Opgroeien.
Zij rijdt het paard voor iemand anders, niet om jou een hak te zetten.
Ze heeft je opgevangen, gesteund en als zij met een gebroken rug ligt is jouw alles teveel.
Na het lezen rest mij nog 1 vraag, hoe kom je met je eigen tong tegen de tong van de vriend van je beste vriendin aan?

Ook het verlies van een vriendschap is een soort liefdesverdriet. Deliana1993 schreef:dat vond ik inderdaad karma door dat zij zo tegen mij deed, mij zover willen krijgen dat ik haar iets aan zou doen. Want hoe tof zou je het vinden als jouw beste vriendin je express wil kwetsen door op jouw pony te gaan rijden die je vreselijk mist
minikatje schreef:Opgroeien.
Ze heeft je opgevangen, gesteund en als zij met een gebroken rug ligt is jouw alles teveel.
Na het lezen rest mij nog 1 vraag, hoe kom je met je eigen tong tegen de tong van de vriend van je beste vriendin aan?
Deliana1993 schreef:minikatje schreef:Opgroeien.
wat ik al zei we hadden aardig wat alcohol op, een van ons verloor het evenwicht waardoor we zo tegen elkaar aan kwamen.
Daarbij is zij steeds diegene die haar vader er bij betrekt en die belt mij steeds mijn moeder wat mijn moeder niet echt op prijs steld
dees_daan schreef:Wat ik zou doen?
Lekker op de negeerstand zetten en niet op de vragen in gaan.
Dingen zeggen als ik laat je door een rietje drinken zou ik sowieso niet doen, als iemand dat tegen mij zou zeggen zou het ook niet meer goed komen.. Alles leuk en aardig maar als iemand me bedreigt dan is het klaar.
Dus ik zou het laten en er geen energie meer in steken.