Ik zou kiezen voor een bar zoals foto 1 en m toch tot bovenaan laten lopen, je hoeft niet persé plankjes tot boven te doen? Misschien kun je bovenin verlichting maken? Spotjes erin. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!
Condor
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-15 10:08
-
Laatst bijgewerkt door Condor op 21-09-23 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Milord
Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven
En is een combi niks? Een tafel die je kan omzetten naar bar. Ofte wel in hoogte verstelbaar. Als je met steigerhout werkt kan je eventueel ook gebruik maken van steigerbuizen en daar een schuifsysteem in verwerken? Stoelen met zo'n zelfde onderstel die ook mee de hoogte in kunnen?
Boven een eetbar/tafel hang je vaak verlichting, is het geen optie om van steigerhout een platte bak te maken waar spotjes in zitten en die hang je met grove kettingen aan het plafond. Breekt de hoogte en is functioneel. Hout tot plafond zou ik ook niet doen , te hoog.
Condor
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-15 13:35
-
Zidore
Geplaatst: 13-01-15 23:26
hoe ziet de andere kant van je kamer er uit? ik vind het nu met tafel ook vrij 'ongezellig' er uit zien en weet niet of dat met een bar gezelliger wordt gebruik je die beide deuren die ik op de foto zie? tussen twee deuren in zitten geeft namelijk geen gezellig gevoel begrijp me niet verkeerd hoor, probeer met je mee te denken maar dan wil ik graag de indeling van je woonkamer inschatten zodat je het meest gezellige krijgt
Condor
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-15 10:25
-
haha TS ook van een irritant huis kan je iets maken twee deuren is lastig maar als je ze allebei nodig hebt dan kan je er inderdaad beter iets moois van maken ben benieuwd naar je foto's vind je huis niet ongezellig maar die twee deuren moet wel een leuke oplossing voor te vinden zijn denk ik waardoor het wat warmer wordt
Je hebt nu ook een vrij klein tafeltje en best veel ruimte. Wij hebben een hele grote steigerhouten tafel die midden in de keuken staat. Is dat geen idee? Dus niet een kant tegen de muur maar een flink grote tafel in het midden. Als je kijkt naar hoe je de tafel nu hebt, een kwartslag gedraaid. Met een mooie lamp erboven. En dan planken tegen die muur, waar je mooie spulletjes en boeken op zet.
Condor
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-15 11:43
-
ik vind dat je bar in de stijl van je salontafel perfect past. zou dan onder je bar een kleed doen met grijs dan houd je alles in 1 stijl.
qua knusheid/warme kan je kiezen voor grijze/donkere gordijnen zodat het wat intiemer wordt, nu kijk je best wat naar binnen..
wat je bar/tafel bij de twee deuren betreft zou ik kiezen voor een hoge bar met krukken waar je tussen de deur en de verwarming daar op de breedte zit. zoiets als dit http://www.steigerhout-furniture.nl/ste ... afel-olavi )maar dan met minder krukken en die in het zwart/grijs) dan voel je je ook niet zo 'bekeken' als je via 1 van de deuren binnenkomt. nu zit je nl. op de stoel waar je jas hangt op de foto best wel in het midden van je kamer.