Ik dacht dat hier een algemeen topic voor was maar kijk er volgens mij gewoon overheen..
Ik moet nu toch echt wel een beetje gaan kiezen wat ik hierna wil gaan doen en ik heb nog geen flauw benul..
Misschien zijn er opleidingen die ik over het hoofd zie of helemaal niet aan gedacht heb.
Ik zoek iets met cijfers, logica en wat rustig is. Met mensen werken vind ik leuk maar wel 1 op 1. Ik sta verder redelijk sterk in mijn schoenen en een management opleiding leek me ook wel interessant, ik weet verder nog niet of ik na het MBO nog HBO wil gaan doen.
Verder moet het een niveau 4 zijn en graag in de omgeving van Zaandam (max. Uur reizen).
Ik had zelf MHBO media en communicatie in gedachte maar twijfel nog wel. Ook heb ik binnenkort een gesprek op school hierover.
Misschien hebben jullie nog toevoegingen die ik bij mijn lijstje kan zetten?
Ik volg nu de opleiding bedrijfsadministrateur op niveau 4, via een thuisstudie. Bevalt me goed En iedere bedrijf heeft administratie dus de werkgelegenheid is er wel..
Es_ther
Geplaatst: 13-01-15 15:32
Bedrijfsadministratie? Daarmee kan je met niveau 4 doorstromen naar economische studies.
Maar dat is weer zo standaard.. Ik dacht aan financiële administratieve beroepen ook. Maar wat kan ik daar meer mee dan media en communicatie bv?
Es_ther
Geplaatst: 13-01-15 16:04
Media en communicatie kan je deels met de media werken, dus Photoshoppen, websites maken en ontwerpen. Communicatie kan je bijvoorbeeld soort coach worden, dat je bedrijven helpt communiceren dmv cursussen
Iets in de richting van accountancy? Veel cijfers en logica, wel met mensen maar niet teveel in 1 keer. Hbo accountancy is er, maar volgens mij heeft t mbo wel iets wat daar mooi op aansluit.