Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sgr1972

Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 14:03

Allereerst is dit een goedgekeurd SA

Verder: mocht iemand mij menen te herkennen, stuur dan een pb naar me en noem me niet bij naam in dit topic, ik heb nl veel paarden ”vrienden” op bokt die af en toe meelezen en die gaat dit uiteraard ook niks aan.

Waarom dit topic?
Omdat ik eigenlijk gewoon mijn verhaal kwijt wil en dit in mijn omgeving niet kan.
Iedereen staat altijd met een oordeel klaar en een relatie met een getrouwde man kán gewoon niet vindt men.
Ik wil het gewoon van me afschrijven en ik weet dat er ook nare reacties zullen komen van mensen die erop tegen zijn maar ik hoop toch ook op een beetje begrip, want het is best moeilijk af en toe. En wellicht zitten er vrouwen hier in een zelfde situatie en kunnen we er via pb verder over praten.

Ik ben zelf ergens in de 40 en heb 3 serieuze relaties gehad in mijn leven.
Door alledrie ben ik aan de kant gezet voor een ander dus ik besef heel goed hoeveel pijn je iemand kunt doen hiermee!
De eerste was met een man die me na 6 jaar samenwonen vertelde dat hij een andere vrouw zwanger had gemaakt en daarmee verder ging.
De tweede was met een collega wat niet altijd even soepel ging, we woonden dan ook niet samen en na 3 jaar bleek hij vreemd te gaan.
De derde was degene met wie ik oud wilde worden, we kenden elkaar al 25 jaar en we hebben erover gesproken of het wel een goed idee was om een setje te worden… uiteindelijk werkte het niet en na 4 jaar samenwonen zijn we als vrienden uit elkaar gegaan.

Ik ben echt niet op zoek naar een nieuwe vaste relatie, ik heb net mijn eigen huis en weer mijn draai gevonden in mijn oude woonplaats en ben heel tevreden met mezelf en mijn eigen leventje.

Een tijd geleden kwam er een bedrijf bij ons op het werk een project afleveren. Een chauffeur van een van de vrachtwagens moest lossen en vanaf het eerste moment was er iets gaande tussen ons. We hadden direct goed contact en omdat hij moest overnachten hier in zijn auto zijn we die avond wat gaan drinken in een cafe in de stad.
Natuurlijk kwam het op ons privé leven, ik vrijgezel en hij getrouwd en kinderen. En dat zijn huwelijk niet in orde was. Ik dacht nog “ja hoor…gaan we weer, dat zeggen ze allemaal”
Wel een leuke avond gehad en hem bij de auto afgezet en ik naar huis.
Dag erop weer gewerkt en op het moment dat iedereen vertrok heeft hij mijn nummer gevraagd en of hij mocht bellen als hij in de buurt was. Ik heb dat gegeven en binnen 2 dagen belde hij op.

Afgesproken bij mij thuis en een heerlijke avond / nacht gehad. Ik ben eigenlijk helemaal niet van de “one night stands” maar dit voelde gewoon goed. Ik ging er ook een beetje vanuit dat dit eenmalig was. Wel direct een goed gesprek gehad, hij wil absoluut niet scheiden of bij zijn gezin weg. Zijn huwelijk is op zich goed en hij houdt veel van zijn vrouw maar op sexueel gebied is er sinds de kinderen niks meer tussen hen (en de leeftijd van zijn kinderen varieert van puber tot volwassen). Dit speelt dus al jaren en ik besef heel goed dat alle getrouwde kerels dit roepen naar hun minnares! En ik weet ook dat slechts 1% van hen daadwerkelijk bij zijn vrouw weggaat voor een andere vrouw. Maar dat wil ik ook helemaal niet.
Hij heeft ook voordat hij mij leerde kennen een relatie met een andere vrouw gehad van een aantal jaar maar deze dame wilde uiteindelijk méér en dat kan en wil hij niet geven dus daar zijn ze mee gestopt. Zijn vrouw weet uiteraard echter niks van dit alles af, wat op zich ook vreemd is wanneer je al jaren geen sex hebt en het ligt aan jou dan weet je toch dat je man behoeftes heeft en dat elders gaat zoeken… maar goed, dat is niet mijn probleem.

We zijn nu ruim 1,5 jaar verder en het gaat nog steeds goed. We proberen elkaar 1 keer in de week te zien of minstens een keer in de 2 weken… Het lukt niet altijd want hij heeft zijn werk en zijn gezin. Daarbij woont hij aan de andere kant van het land. Maar als hij komt dan blijft hij vanaf de middag tot de volgende morgen.

Af en toe ga ik een paar dagen mee en dan hebben we het superleuk samen. Het gaat prima zo maar ik vind het soms wel vervelend dat we nooit eens lekker samen weg kunnen. Maar dat is nu eenmaal de keerzijde van deze relatie. De afspraak is dat we ermee stoppen zodra een van ons er niet meer mee om kan gaan.

Ik heb slechts 1 vriendin in vertrouwen genomen.
Zij heeft hem inmiddels ook leren kennen en zij zorgt voor mijn paard als ik met hem meega. Ze begrijpt wel hoe het zit tussen ons maar ook zij is getrouwd en heeft kinderen en zegt zelf ook dat ze dit niet zou accepteren van haar man maar zij heeft wel een goed huwelijk.

Afijn, ik ben dus aan de ene kant heel blij met deze relatie, ik kan doen wat ik zelf wil, mijn tijd zelf indelen en hoef maar af en toe rekening met hem te houden.
De andere kant is dat ik zo graag iets meer leuke dingen zou willen doen, met name in het weekend… lekker naar strand om uit te waaien, lekker uit eten in een stad, naar een evenement, maar er is altijd het risico dat je een bekende tegenkomt dus dat gaat nu eenmaal niet. Ik weet dat het nu eenmaal de keerzijde van dit verhaal is maar soms is het gewoon heel moeilijk.

Voorlopig gaan we zo verder, ik heb hem wel uitgelegd dat ik het moeilijk vind af en toe, hij begrijpt dat ook en zegt ook dat ik wanneer ik een ander tegen zou komen daar voor moet gaan en niet op hem moet blijven wachten.
Dat is allemaal leuk en aardig maar het werkt zo niet voor mij…op dit moment ben ik gek op hem en dan kijk je gewoon niet naar een ander…

Nou… een beetje het verhaal van me afgeschreven, ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit meegemaakt hebben. Ik lees zat verhalen op internet erover en er zijn genoeg forums om erover te praten maar op een of andere manier voelt Bokt iets vertrouwder en veiliger.
Waarom dan een SA ? Tja, ik zit niet op bekenden te wachten die het herkennen en het rondbazuinen…. De paardenwereld is en blijft erg klein…

Ik besef dat er fanatieke tegenstanders zijn tegen deze relatie en ik zat er zelf ook niet op te wachten om zo’n soort relatie aan te gaan, maar het is nu eenmaal wel gebeurt.
En ja, ik had na de 1e keer kunnen roepen dat het eenmalig was maar achteraf wilden we dat allebei niet…..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:10

Je probeert het voor jezelf goed te praten. Ik ben dan ook een van de genoemde tegenstanders die misselijk wordt van deze verhalen. Wat je doet moet je zelf weten maar ik heb medelijden met zijn vrouw die nergens vanaf weet. Die wellicht enorm haar best doet om de relatie te laten werken en niet beseft dat haar man avontuurtjes heeft met een andere...dame.

Ik ken de argumenten inmiddels wel, 'TS kan er niks aan doen. Het is ZIJN schuld.'
Ik ben het ermee eens dat het zijn schuld is maar als maîtresse -of hoe je het ook wil noemen- ben je net zo goed schuldig.

Je lijkt vrij stellig in je verhaal en ik wens je een hele hoop wijsheid toe, maar ik blijf erbij. Dit is geen stijl. Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een tussendoortje die GEEN vrouw en kinderen thuis heeft zitten.

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 14:11

Ow wat fijn!!!! ik heb via pb al 1 reactie gehad, dat maakt het plaatsen van dit topic al helemaal goed !!! Ik heb dágen zitten twijfelen na het aanvragen van een SA hiervoor !!!

Roosch, ik weet dat er deze racties komen gaan en begrijp jouw kant ook, ik ben tenslotte zelf ook 3x belazerd. Maar ik wil gewoon praten met mensen die in dezelfde situatie zitten. En via dit topic kom ik daar dus mee in contact.
Laatst bijgewerkt door Sgr1972 op 12-01-15 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:12

Je verwacht begrip? Heel veel succes. Ik snap niet hoe mensen bewust de homewrecker uit kunnen hangen en mag dan ook hopen dat je niet veel bijval zult vinden.

Als ik jou was zou ik een vent met ballen zoeken die wel het lef heeft bij z'n vrouw en kinderen weg te gaan (of gewoon vrijgezel is). Wel lekker makkelijk voor hem zo natuurlijk, jou gebruiken en thuis weer gezellig bij vrouw en kinderen zitten. En jij doet er vrolijk aan mee.

Het enige wat je doet is het voor jezelf goed proberen te praten. Je weet echt wel dat je fout zit hier. Snel afkappen die handel, dit gaat nooit goed aflopen. Hij wil niet bij zijn vrouw weg, jij gaat hem steeds leuker vinden, de afloop kun je vast zelf wel bedenken.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 12-01-15 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Qimm

Ik ben met Roosch, dit is echt banketstaaf voor zijn vrouw... Als hij graag seks wil en zijn vrouw wil hem daarin niet meer voorzien dan moet hij dat met HAAR oplossen en niet met een ander.

Yontheke

Heel eerlijk? Ik snap al niet dat je je nummer in deze context doorgeeft aan een getrouwde man of dat hij er enigszins achter gaat vissen.

Als man moet je de ballen maar hebben om je relatie aan te pakken als je wat dwars zit of om er mee te kappen. Ik vind dit zo respectloos naar de vrouw toe.

In mijn ogen treft de man zelfs nog meer schuld als jij. Maar je hebt zelf toch ook meegemaakt wat het is als je partner vreemdgaat?
Sorry maar dat doe je toch ook niemand anders aan?
Laatst bijgewerkt door Yontheke op 12-01-15 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:13

Je raakt eraf hoe je eraan komt, het wordt tijd dat je languit op je waffeltje gaat :j
Blijkbaar heeft jouw verleden je niet genoeg verdriet gedaan, anders zou je dit niet doen, zéker niet naar die kinderen toe. Scháám je!

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:14

Quellian schreef:
Je raakt eraf hoe je eraan komt, het wordt tijd dat je languit op je waffeltje gaat :j
Blijkbaar heeft jouw verleden je niet genoeg verdriet gedaan, anders zou je dit niet doen, zéker niet naar die kinderen toe. Scháám je!

Ik dacht inderdaad hetzelfde als dit. Alleen is dit beter verwoord..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:14

Dapper dat je dit verteld :j

Wij hebben het meegemaakt in de familie; man had een geheime relatie en bezwangerde haar ook nog eens, zijn kinderen en zijn vrouw waren er kapot van (en eigenlijk zijn hele familie) want het komt ooit wel boven water. Ondertussen zijn ze dus gescheiden, heeft hij zijn minnares ook al weer vervangen voor een nieuw avontuur en is met haar getrouwd. Eigenlijk heeft het vooral heel veel verdriet opgeleverd.... Zijn broer wil hem overigens ook niet meer zien; als je zo omgaat met je vrouw en kinderen, is het ook klaar.
Heb er geen goed woord voor over en snap ook niet dat je als vrouw graag de tweede viool wil blijven spelen. Daarmee doe je jezelf tekort.

Liefde doet rare dingen met een mens, niemand is roomser dan de Paus; dat besef ik ook en een foutje kan gebeuren. Maar 1,5 jaar... Nee. Daar is je verstand ook bij.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 12-01-15 14:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Nadine_Fabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:15

Aan de ene kant snap ik je wel.. Maar het feit dat je zelf al
eens belazerd bent, en dit dan toch doorzet blijft toch een groot punt..

Hij kan zeggen dat zijn seksleven slecht is thuis, maar er is blijkbaar
genoeg om te blijven.. Wie zegt jouw dus dat dat klopt? Behalve hij?

Je bent en blijft altijd een nummer 2..
Snap dan ook niet zo goed hoe je dit een ander aan kan doen

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:17

Ik heb een vriendin die precies hetzelfde heeft gedaan TS. Eigenlijk hetzelfde verhaal, alleen deze man was stik jaloers en in combi met zijn geloof probeerde hij dingen op te leggen bij mijn vriendin. Ook hij zal nooit zijn gezin verlaten, wat mijn vriendin ook niet wilde/behoefte aan had.

Ze kwam uit een lange relatie waarbij ze blij was dat het eindelijk voor bij was. En denk dat ze daarom is gegaan voor een getrouwde man, want zo iemand bind zich toch niet. Zal dit ook niet een beetje voor jou gelden?

ik keurde het absoluut niet goed wat ze deed, maar was er wel voor haar. Haar keuze, niet de mijne.
maar eerlijk.. Zonde van je tijd en energie die je steekt in een getrouwde man, dit houdt je alleen maar tegen in je leven. En ondertussen eet de man van 2 walletjes, en wordt de vrouw beduveld door 2 mensen.
Laatst bijgewerkt door Cardy op 12-01-15 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:18

Nou, eens afgezien van het feit dat het gewoon vreselijk oneerlijk blijft voor zijn vrouw en kinderen en jij daar gewoon bewust aan meewerkt...
Hoe is het dan voor jezelf? Hoe zie je deze relatie in de toekomst? Kan dit voor jou op deze manier een volwaardige relatie zijn?

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 14:18

Het is ook niet de bedoeling bijval te vinden en alles goed te praten. Dat hoor je me nergens zeggen ook. Ik zoek gewoon iemand om erover te praten, en dat zal niet via dit topic gaan....dat gaat via pb.
Ik ben me erg bewust van de reacties die jullie geven en begrijp ze ook, dat geef ik ook al aan.

En 30 pagina's met mensen die me vertellen hoe slecht het is van ons zit ik ook niet op te wachten. Ik WEET wat ik aanhaal en hij weet dat ook.
De insteek van dit topic is om mensen te bereiken die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben, niet om iedereen te horen die het schandalig vindt, dat begrijp ik zelf ook wel.

Soesita: deze relatie heeft ook geen toekomst! dat weet ik heel goed. We zien wel hoelang het goed gaat en zodra ik er niet meer mee om kan gaan houdt het op...
Laatst bijgewerkt door Sgr1972 op 12-01-15 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Walgelijk. Ik kan er geen goed woord voor overhebben.
Voor hetzelfde geld houdt ie er zo nog 5 vrouwen op na.

Miss87

Walgelijk... Door zo'n vrouw als jij zijn mijn ouders uit elkaar en is ons leven een paar jaar een soort van hel geweest. Denk alvast even aan de kinderen als zijn vrouw er achter komt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:19

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij over jezelf denkt. Niet alleen met betrekking tot deze relatie, maar waarom neem je genoegen met 2e viool spelen? Wat zegt dat over jou?

ElanJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:20

Dapper? Dat is niet een woord wat in me opkomt. Ik vind het ronduit walgelijk, schaam je! _-:(

CoriienRN

Wat je aan geeft is dat je er graag op uit wil... tja daar loop je tegen aan als je alles stiekem moet doen.
Je weet zelf hoe pijnlijk het is als iemand je 'bedonderd" dan zou ik helemaal me ogen uit me kop schamen zeker als er nog kids tussen zitten.

Ik ben er geen voorstander van zat mensen in mijn omgeving die ik ken die dit ook wel eens meegemaakt hebben.

Ik zou zeggen schrijf je in op een Dating site en zoek daar een leuke vrijgezelle vent!

Succes!

shilady

Ik zou dit ook niet doen

Waarschijnlijk ben je dan ook niet zijn enige minnares en zo kan je ook soa's oplopen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:21

Ik heb hier ook zo mn oordelen over klaar, maar daar heb je niks aan dus dat hou ik voor me. Ik vraag me alleen wel heel erg af hoe je het verklaart dat je zegt je goed te voelen, maar ondertussen laat je je zo gebruiken? Waar is je zelfvertrouwen en zelfrespect? Je hebt het er al flink moeilijk mee zo te horen, eigenlijk wil jij wel meer van hem. Je weet ook dat dit nooit gaat gebeuren en jouw gevoelens heus niet minder gaan worden.... Waarom doorgaan met deze situatie terwijl je wel beseft dat het nergens toe leidt?

karunaJarig
Drukke kabouter

Lastige kwestie, mijn standpunt is wel duidelijk van een gebonden persoon blijf je af. En als gebonden persoon blijf je met je poten van een ander af. als je wat tekort komt help je jezelf maar of regel iets met je partner zodat de situatie voor beiden acceptabel wordt.

Maar je zit nu eenmaal in deze situatie die voor jou uiteindelijk zal leiden ben ik bang in een hoop verdriet en narigheid. In eerste instantie ging het je duidelijk alleen om de lichamelijke bevrediging. Alleen nu begin je te verlangen naar met elkaar wegkunnen in een weekend of zo. Dat is meer richting echte relatie dan alleen lichamelijke bevrediging.

Hem zal het waarschijnlijk worst zijn waar hij zijn behoeftes kwijt kan vrees ik. Of jij dat nu bent of een andere vrouw zolang ze maar niet aan zijn kop zeuren en hij er thuis mee weg blijft komen.

Ik kan je eigenlijk maar een advies geven, kap dit zo snel mogelijk af voor je echt in de ellende komt te zitten. Of zijn vrouw komt er achter, wat misschien wel gevolgen kan hebben met je werk zelfs. Of jij gaat toch teveel naar hem verlangen en gaat er aan onderdoor. Of je loopt uiteindelijk een enge ziekte op door zijn gerommel.

Beter nu de boel stopzetten en op zoek naar een leuke vrijgezelle man of dit blijft doorzeuren tot er iemand heel veel verdriet krijgt. Voor hetzelfde geld komt hij een andere frisse nieuwe vrouw tegen en dumpt hij je of gaat daar ook mee lopen rommelen. Wie zegt dat je nu de enige bent.

Roosch

Sgr1972 schreef:
Ow wat fijn!!!! ik heb via pb al 1 reactie gehad, dat maakt het plaatsen van dit topic al helemaal goed !!! Ik heb dágen zitten twijfelen na het aanvragen van een SA hiervoor !!!

Roosch, ik weet dat er deze racties komen gaan en begrijp jouw kant ook, ik ben tenslotte zelf ook 3x belazerd. Maar ik wil gewoon praten met mensen die in dezelfde situatie zitten. En via dit topic kom ik daar dus mee in contact.

Oprechte vraag: waarom wil je dat?
Zodat je de situatie kunt vergelijken?
Zodat je kunt bespreken hoe die andere 'other woman' het ervaart dat ze niet eens een weekend weg kan met haar lover?

Ik kan alleen maar medelijden hebben met de andere kant. De vrouw met haar kinderen en vreemdgaande echtgenoot. Waarvan ze niet eens op de hoogte is.

Ik snap echt niet dat jij in het verleden besodemieterd bent. Had jij toen niet ontiegelijk boze gevoelens tegenover hem maar ook tegenover haar? Waarom doe je nu feitelijk gezien iemand anders hetzelfde aan?

Ik snap dat je begrip zoekt maar van mijn kant uit is dat niet te leveren. Sorry.

vuurneon

Wij hebben het dus meegemaakt en ts, je bent welkom om te kijken wat voor immense schade die affaire heeft veroorzaakt. Hoeveek impact dat heeft gehad op iedereen en nu nog... familie ontwricht. Kijk naar die kinderen en je weet genoeg... Stop voordat je in die trein zit die dreigt te verongelukken....
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 12-01-15 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 14:21

MairiMacBran: dat is onzin, ik ben me bewust van deze reacties van jullie, ik begrijp ze ook wel. Alleen zo is de situatie nu eenmaal.Ik wist dit van tevoren en weet dat er meer negatieve reacties als positieve komen. "types als TO" vind ik een beetje naar neergezet door je.... je kent me hlemaal niet en ik wil gewoon mijn verhaal kwijt.
Alleen durven mensen dat nooit die in mijn situatie zitten....

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:22

Ts, Ik ben voor open en eerlijkheid in een relatie.
Maar er zitten veel grijze tinten tussen zwart en wit.

Als dit zijn getrouwde relatie "gezond"houdt en jij hangt er verder geen eisen aan dan zou dit kunnen werken.
Maar waarom kies jij voor deze man? Omdat het duidelijk en overzichtelijk is? Omdat je zelf geen serieuze relatie wilt?
Persoonlijk zou ik dan graag willen dat de andere vrouw van mij af wist en dat het een soort "open relatie" zou worden.
Wat hebben zij zelf gedaan om het sexleven op te krikken?

Ik ken meerdere relaties waarbij 1 van de partners geen zin meer heeft en de ander een minnaar/minnares op na laat houden.
Voorstander ben ik nooit geweest van dit soort constructies omdat voor mij alles in 1 relatie hoort, maar sommige kunnen daar mee omgaan.