legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cursebreaker

Berichten: 11505
Geregistreerd: 10-12-06

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 14:16

Dorus
Oh die bloemenpuzzel is ook echt prachtig zeg! Die lijkt me wel echt pittig om te leggen, of viel het mee? Die Rio de Janeiro is ook echt tof! En die orka’s steelt m’n hart… Maar ik heb ook echt wat met orka’s al sinds ik jong ben dus ik word echt instant happy bij het zien van die puzzel haha hij lijkt me wel echt pittig met al dat paars, maar jeetje wat is ie prachtig! Benieuwd naar je nieuwe kringloop puzzel en de rest wat je nog gekocht had daar!

MaTuMi
Leuke verjaardag cadeau’s gekregen zie ik!

Tancreda4
Oh die is ook echt prachtig zeg! Lijkt me wel een flinke uitdaging ook, dus nog geen verkeerd idee dat je voorganger ‘m in 2 delen heeft gedeeld. Ziet er echt al mooi uit wat je so far gelegd hebt.

nevica
En zeker dan even gebruik maken van een financieel meevallertje, jezelf even verwennen. Benieuwd welke je dan nu precies gaat kopen, veel shop plezier hihi. En ja inderdaad, het is echt fijn om uit een aantal puzzels te kunnen kiezen wanneer je aan wat nieuws begint.



Ik maakte net Sleeping Beauty van Thomas Kinkade af en wat is ie ook weer zo ontzettend mooi - baal dat ik de puzzels nooit echt mooi op de foto krijg, maar ze zijn echt prachtig. Ik heb dus weer eentje af, en dat betekent dat ik weer een nieuwe Disney koop haha. Heb m’n oog laten vallen op Alice in Wonderland, ik word echt instant blij als ik die afbeelding zie. Hij lijkt me echt fantastisch om te leggen, dus die krijgt nu voorrang en word de volgende Disney.

Ook hier zaten weer personages verstopt uit andere films zoals Bambi, zazu van the Lion king, 1 van de muisjes uit cinderella en zoals in elke puzzel so far; Tinkerbell.
Afbeelding

Zodra ik Sleeping Beauty opgeruimd heb, ga ik met de puzzel beginnen die ik van een vriendin had en hierboven ergens al eens liet zien; that’s life. Wel even leuk om weer een soort comic/getekende puzzel te doen nu en de Disney dan ook af te wisselen.

nevica

Berichten: 1010
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 19:03

Nou cursebreaker, ze zijn al binnen. En uiteraard zijn het de twee geworden die ik niet uit mijn hoofd kreeg de laatste tijd. De rest komt wel. :D

Afbeelding
Afbeelding

Ik ben echt zo enthousiast! 4 dagen weekend nu dus ik ga zeker beginnen morgen!

cursebreaker

Berichten: 11505
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 19:29

Wat zijn ze gaaf!! Die komen er hier uiteraard ooit ook nog hihi.
Die rapunzel ook qua kleuren e.d echt prachtig. En de Aristokatten is gewoon jeugdsentiment ook <3

Ga je ook al beginnen aan 1?

Ik heb de Alice in Wonderland eerder vandaag besteld, kan ook echt niet wachten tot ie komt - morgen. Die ga ik denk ik na de huidige puzzel dan doen.

nevica

Berichten: 1010
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 19:43

Jaaaa! Dit zijn mijn 2 lievelings Disney films dus deze moesten er gewoon al komen. :o Vooral ook na al die mooie voorbeelden van jou.

Ik zit sinds ze binnen zijn al te twijfelen over met welke te beginnen. Wil wel heel graag maar is moeilijk kiezen tussen de (voor mij) 2 leukste. :+

D_akota

Berichten: 672
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 20:17

Die rapunzel staat ook nog op mijn verlanglijstje. De aristokatten heb ik al. Ik heb er een van winnie pooh besteld maar die komt helaas pas na Pasen. :(

Tancreda4

Berichten: 24057
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 20:39

Oh ik vind die Disney's echt gaaf! Mocht iemand er eentje erg doen..... :o

Sleeping beauty is Idd mooi zeg!

_xManadisx_

Berichten: 3140
Geregistreerd: 22-11-06

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 20:51

Wij hebben ze allemaal, wel 25 denk ik. Maar ze gaan nooit weg :')

nevica

Berichten: 1010
Geregistreerd: 21-11-22

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 21:08

Zijn er maar 25? Ik dacht eigenlijk veeel meer. :o

_xManadisx_

Berichten: 3140
Geregistreerd: 22-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 21:38

nevica schreef:
Zijn er maar 25? Ik dacht eigenlijk veeel meer. :o


Kunnen er ook wel meer zijn…

Oh sws meer. Er staan er al 25 op de achterkant van de doos die ik hier heb staan, en we hebben er meer

zonnebloem18

Berichten: 24843
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 21:52

Ik heb via Vinted puzzels besteld 38 euro voor 5 Wasgij puzzels incl. verzending vanuit België. Vond het wel een goeie deal, morgen kan ik ze ophalen!

nevica

Berichten: 1010
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 22:26

_xManadisx_ schreef:
nevica schreef:
Zijn er maar 25? Ik dacht eigenlijk veeel meer. :o


Kunnen er ook wel meer zijn…

Oh sws meer. Er staan er al 25 op de achterkant van de doos die ik hier heb staan, en we hebben er meer


Ik heb even geprobeerd te googlen maar kan geen lijst of iets vinden van welke er zijn, jammer...

Leuk zonnebloem18! Is een prima deal inderdaad.

cursebreaker

Berichten: 11505
Geregistreerd: 10-12-06

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 22:35

Ik heb een wishlist op bol maar volgens mij mis ik er nog een paar daarop van Disney Kinkade, moet ze eens opzoeken allemaal.

Heerlijk vooruitzicht voor het weekend zo nevica.

En dat is een hele leuke koop zonnebloem! Ik had er laatst 2 voor 17e inc verzending uit Frankrijk, van wasgij. Ook al heel blij mee aangezien 1/2 al nieuw €24 is momenteel. Welke wasgij zijn het?

zonnebloem18

Berichten: 24843
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 22:45

cursebreaker schreef:
En dat is een hele leuke koop zonnebloem! Ik had er laatst 2 voor 17e inc verzending uit Frankrijk, van wasgij. Ook al heel blij mee aangezien 1/2 al nieuw €24 is momenteel. Welke wasgij zijn het?

Bundelkorting stond aan, dus dat scheelde me iets van 12 euro.

Als het goed is is het
Original Retro 3 - Full Monty Fever
Orinigal Retro 4 - A Day to Remember
Original Retro 6 - Blooming Marvellous
Mystery 15 - A Typical British BBQ
Mystery 16 - Birthday Surprise

Ik ben nog aan het kijken of er iets is om bij te houden welke je al (gedaan) hebt. Een app ofzo, maar dat heb ik nog niet kunnen vinden.

_xManadisx_

Berichten: 3140
Geregistreerd: 22-11-06

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 07:48

Op de site van schmidt staan wel degene die ze nu verkopen. Maar er zijn er ook die daar niet meer bij staan

nevica

Berichten: 1010
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 09:37

Ik kan de site van Schmidt niet vinden? :o

Hier ineens een run op marktplaats, alle puzzels voor nu weg (heb nog wel meer liggen ergens op een kast), en ook wat andere dingen verkocht. Dus heb er nog 3 besteld, oeps. :o :o :o Bambi, Peter pan en 101 Dalmatiërs zijn onderweg. <3 Had qua geld wel meer kunnen bestellen maar in een week 5 vind ik wel even genoeg voorlopig. _O- Ik word er wel oprecht heel erg gelukkig van dus mocht wel weer een keer na alle ellende (en laatste week allemaal meevallers gelukkig). Ben overigens nog steeds aan het twijfelen met welke ik nu begin, vind ze allebei te mooi. <3

cursebreaker

Berichten: 11505
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 09:58

Ja ik heb ook altijd geluksmomentjes wanneer ik dan zoiets koop/ontvang, zo leuk haha! Super leuke heb je uitgezocht ook weer! Fijn dat je inderdaad meevallers hebt gehad, dan mag je echt jezelf wel even lekker verwennen zo <3 Benieuwd waar de keus op gaat vallen nu met welke je gaat beginnen haha!

zonnebloem, leuke wasgij heb je gekocht!

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 10:24

Ik moet ook eens mijn puzzels uitzoeken en evt op mp zetten.

Nu met deze bezig.

Afbeelding

nevica

Berichten: 1010
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 10:33

Ben nu de randjes van de Aristokatten aan het uitzoeken dus die is het geworden. :Y) Peter pan komt vanavond al en de andere 2 dinsdag. *\o/*

Emptywords, die heb ik een aantal keer gezien in winkels, maar ik kan hier geen verticale maken helaas. Noorderlicht is zo mooi dus anders had ik die ook zeker gekocht. <3 Benieuwd naar eindresultaat!

_xManadisx_

Berichten: 3140
Geregistreerd: 22-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 10:38

nevica schreef:
Ik kan de site van Schmidt niet vinden? :o

Hier ineens een run op marktplaats, alle puzzels voor nu weg (heb nog wel meer liggen ergens op een kast), en ook wat andere dingen verkocht. Dus heb er nog 3 besteld, oeps. :o :o :o Bambi, Peter pan en 101 Dalmatiërs zijn onderweg. <3 Had qua geld wel meer kunnen bestellen maar in een week 5 vind ik wel even genoeg voorlopig. _O- Ik word er wel oprecht heel erg gelukkig van dus mocht wel weer een keer na alle ellende (en laatste week allemaal meevallers gelukkig). Ben overigens nog steeds aan het twijfelen met welke ik nu begin, vind ze allebei te mooi. <3


https://www.schmidtspiele.de/puzzles.ht ... at=#filter

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 18:08

Afbeelding
Ik hoefde alleen het stukje onderin nog.... toen sprong de hond op tafel....

D_akota

Berichten: 672
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 18:09

8)7 oh nee!! Dat is zuur!

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 18:47

Afbeelding
Gelukkig maar dat ze ook wel heel lief kan zijn

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 19:11

Oh dat is balen!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26387
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 19:34

Ojeetje... Dan ben je al zover en dan bedenkt je hond dat hij/zij graag wil helpen... Ga je nog weer opnieuw beginnen?

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 19:48

Sterker nog, hij is klaar.
Afbeelding